Blandad info...

Datum: 2007-11-28 Tid: 11:42:31
Nu är det lite som har hänt känns det som iaf. HAHA!

2007-11-21 åkte jag Sophie och Therese ner till Stockholm. Det var en lång resa BAKLÄNGES! Hatar att åka baklänges i tåg, det är så hemskt! Vi blev även plaserade i den "tysta" vagnen. Där man inte får ha mobilen påslagen m.m skit drygt!
Vi kom fram till hotellet Utsikten i Nynäshamn runt 23.00 efter många timmars buss, tåg och taxifärd.
När vi går igenom entrén så kom man direkt till en bar! öööööhh ofta man har en bar i reseptionen! De gav fel intryck i mina ögon iaf. Vi fick rums-korten (nyckel) och det var en döskalle på kortet! Jag höll på att tappa hakan!  Fan va fräckt! Jag och Sophie hade våra rum 2 trappor ner... I KÄLLAREN! och therese hade sin ca:2 trappor upp.
Efter att vi hade inspekterat våra rum, som såg likadana ut föruom att Sophie hade nån naken kärring utputandes från väggen ovanför handfatet, therese hade en konstig mullvad utputandes från väggen i duschen och jag inget konstigt alls i mitt badrum så gick jag och Sophie till mig och tittade på TV.
Vi bestämde oss för att hon skulle få flytta in i mitt rum så att vi fick det lite trevligare. Efter att vi flyttat allting så låg jag och Sophie vaken till 05.00 och pratade om ALLT! Det var riktigt roligt. Sen sov vi i två timmar.

Dagen efter, då vi skulle börja våran utbildning innom facket så var jag och Sophie FRUKTANSVÄRT trötta. Jag höll på att somna hela tiden! Sophie hade några koffein-tabletter som vi tog, då vart det fart på oss må jag säga! Utbildningen gick på räls och det var jätte skojigt!
Den kvällen flyttade vi alla Therese´s saker in i Sophies rum, så att vi var närmare varandra. Vi satt alla och pratade och flummade oss länge.Den kvällen var jag och Sophie vaken till runt 02:00.

Den tredje och sista dagen var allting i prinsip som dag 2. Pluggande och övningar=skit skojsigt!
Vi åkte ifrån Utsikten i Nynäshamn runt 14:30 in till Stockholm central station. Därefter låste vi in väskorna och gjorde stor stan! Vi gick in på Åhlens och 2 stycken HM butiker. mer hann vi tyvärr inte pga att det var så jävulskt med folk överallt och köer till förbannelser! Inte så konstigt kanske eftersom att det var lönedag! haha!
Jag köpte en BH, trosor, ett linne och smycken. Alltid skoj att köpa kläder! =P Åt på Macedonken sen så var det hemresa med tåg, buss och taxi. Var hemma runt 00:45
När jag kom hem så var inte Putte hemma. han hade åkt på fest den lilla filuren! haha! Men Bojja var hemma iaf. Så vi satt och tittade på Tv och pratade tills han var tvungen att gå och lägga sig. 
Bojja spelar i bandet Ebenholt och dom hade spelning dagen efter i Norge på en Hells Angels klubb så han var tvungen att kliva upp tidigt.  

På Lördagen vaknade jag av att Putte kom och la sig i sängen runt 10:00. Blev så glad att se honom så vi låg och pratade ett tag innan han somnade. Älskar min Puttis!
Senare på eftermiddagen (efter mycket strul) kom Sophie och hämtade mig hemma för att sedan åka in till henne i stan och göra oss i ordning för fest! Det blev mycket strul fram och tillbaka men till slut så var vi klara för att röjja på stan! HAHA vi är så flummiga! HAHA! Hade skit skojigt! Träffade många gammla vänner och arbetskollegor.
Putte kom och hämtade mig runt 03:00 sen var det hem och sova! haha!
Sov ut på Söndagen ordentligt och sedan bosatte jag mig framför TV´n.  Fram mot kvällen så tyckte Putte att vi skulle köpa China-mat =) Så vi åkte in till stan och köpte en massa gott. Pekingsoppa och fyra små rätter mumms!165327-4

I Måndags så åkte jag och Therese till S-vall på ett HTF möte (facket). Vi pratade med dom på Anthill i Svall. Deras nystartade fack-klubb och medlemmar. Det var skojigt. mötet slutade 16.30
efter det så shoppade vi gärnet! Iaf Therese haha =P hon köpte en massa julsaker (observera orden "en massa"), och jag köpte lite smågrejer. Underlägg som man kan ha under matskålarna till hundarna, doftljus på Ikea och 5 filmer. Därefter så åkte vi runt lite på olika affärer med Thereses mamma och 2 av hennes syskon. Vi åkte in på fyndlagret för att köpa ett vardagsrumsbord till hennes lillasyster och sen åkte vi hem till henne tills det var dax att åka bussen hem klcokan 20.00, vi var hemma 23:30

I går (Tisdag) så var jag på jobbet och ungifär mitt på dagen så hade jag och Therese HTF möte med några medlemmar här på jobbet. Det var roligt, eftersom att dom som jobbar här känner oss så törs dom fråga och diskutera om olika saker, skoj skoj! =)
Efter jobbet 17:30 så kom Putte och hämtade mig, åkte och handlade sedan åkte vi hem och la lite kött och Kårn i marinad. Efter några timmar så stekte vi detta och åt gott! Älskar då Putte får sina som anfall att äta gott! Det är så mysigt och han är duktig på att laga mat.
Sen tittade vi på Tv och myste.

I dag är det åter igen ett HTF möte med de resterande medlemmarna på jobbet. sen så slutar jag 16.30
Efter det så är det matlagningsdax med Putte sen gos med djuren och städning som gäller! haha! =P
Tänkte städa i dag så jag slipper göra det i morgon då jag är ledig.
Funderar på att om jag ska försöka ta mig till Lena och flumma mig under dagen i morgon! Det skulle va skojigt och sitta å surra en massa skit med henne några timmar! Åsså ska jag titta på hennes kattungar! Dom e såå söta!



Nä nu ska ja fortsätta jobba.
men hade bäst alla!
Puss Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0