Livets goda

Datum: 2007-11-30 Tid: 20:56:07

I går så var jag ledig, gud va skönt det var att få sova ut litegranna! Finns det någe skönare än att få sova ut?!
Vaknade av att Jimmy skickade medelande till mig (han skulle sjudsa mig till Lena). Han kom hem på gården till 11.20. Han fick dock vänta lite tålmodigt för jag var inte riktigt klar med alla djuren än. Efter mycket matning,klappning och pussar till höger och vänster på alla lurvtussar så bar det iväg till Lena.
hon hade städat hela huset typ å det va skit fin inne hos henne! Möblerat om och grejat. Skit fint! *beröm åt Lena*
Vi satt och surrade en massa och pysslade med kattungarna länge å väl.
Sedan satte vi oss vid datorn och gick ut på lunarstorm. Där ha man ju inte varit inne på 1000år så det va kul.
Vissa personer är så patetiska så det finns inte på denna planet! Tycker synd om personer som är sjuka i huvet! HAHA fan va ja e evil! 165327-5
Senare så satte vi oss för att spela MarioCart! Fan va skoj det är! Man blir ju helt besatt! hahahaha!
När Macke kom hem så följde jag med dom till Konsum, där köpte jag lättsaltade chips med taco-dip! Fan va gott! Blev toksugen på lättsaltade chips! mumms mumms!
Macke köpte ett playstationspel som heter Guitar hero, det är ungifär som en dansmatta fast man spelar gitarr! SVIN SKOJ! Det spelade vi typ hela eftermiddagen och kvällen. Å det bästa av allt e ju att det typ bara är Rock-låtar!
        Måste ha!

På eftermiddagen kom Leif (Lenas pappa), han tyckte att Spelet såg roligt ut men han ville aldrig prova hehe ;)
Runt 21:00 kom Putte och hämtade mig. Vi for hem och var svin hungriga bägge två. Värmde köttfärs sås och spagetti som vi gjort i förrgår. Och åt som en häst! Å helvete va ont i magen jag fick efter det! Låg och vände å vred på mig i säkert en timma efteråt. Jag hade inte ätit på hela dan åsså sätter jag i mig svinmycke mat och skitfort! Då kände jag att jag aldrig mer ville äta, haha gissa hur länge de höll ;)

I dag ringde Putte och väkte mig runt 10:00 sedan kom han hem och åt lunch 11:00 sen så sjudsade han in mig till jobbet. Sen så har jag sutte här sen dess, dryyyyygt! Slutar 21:00 sen så ska jag hem och dö i soffan med alla djur i famnen! jobbar helgen, fan va drygt. men men då slipper jag jobba helg nå mer på ett tag. Dock så jobbar jag dagen efter jul och dagen efter nyår. men måste försöka byta bort dagen efter nyår med någon... Har ingen sjuds in till jobbet... jävla skit!

På tal om jul, alla surrar om jul! Jag fattar inte... jag är en jul-hatare, GRINCHEN nummer 1 !!!!
Kan tycka att det är liiiite mysigt nu när man har hus (2a julen i huset weee) men jag hatar endå Julen. Det e bara stök å ringa hit å dit å stress och ett träd inomhus! Det fattar jag defenitift inte! TRÄD inomhus som man ska klä med glitter å skit, nä fy fan! Tur att Ellan komma på kvällen på Julafton! Då kan man hitta på nå skoj tillsammans. Hoppas att Jimmy också kommer så att Putte har någon att umgås med =)

nää nu slutar jag snart! Ska fortsätta jobba. Hade bäst alla! Puss Puss! 


Kommentarer
Postat av: Gilla

Hej vad kul att du också har en blogg. Visste inte det fakiskt. Nu har jag ju ännu mera att läsa.. Vad kul.. myser.. Kommer att läsa ofta. Kramar i massor. Kusin Gilla

2007-12-01 @ 13:05:35
URL: http://gunilla.bloggspace.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0