Fy på mig!

Datum: 2008-04-08 Tid: 09:18:32
Nu har jag gjort det igen!!! GAAAAH! Jag måste va den lataste i världen som inte "orkar" skriva haha! Nää men om man säger som så här...de ha inte hänt nått den senaste tin i princip. Jag jobbade i helgen...drygt för att de inte ringde nå nästan! Det var spel och musik som gällde hela långa helgen! Lättförtjänade pengar! höhö!

I Fredags så for jag och Putte ner på Akvariehobby, jag har alltid tyckt att det är så vackert med akvarium men aldrig kommit mig för att köpa ett. Jag och Putte bestämde att vi skulle ge det ett försök och skulle bara ner för att titta vad dom har och prata med ägaren lite om allt som har med fiskar att göra. Det slutade med att vi åkte därifrån med ett akvarium i baksätet med alla tillbehöv förutom fiskar. Det blev ett litet akvarium bara... ett på 58 liter men ja kännde de att de va lika bra att prova med ett litet först och se om man fortfarande är intresserad efter ett tag. Det är ju bara att köpa ett större senare i så fall. Men oj va fint det blev! Levande växter å grejer! weeee! Ska ner i dag till akvariehobby igen och köpa mig nå fiskisar. Akvariet var tvungen att stå i 4 dagar för att lite bakterier skulle hinna odlas. Finns det inga bakterier så simmar fiskarna ryggsim gannska snabbt! haha!
Det ska bli så roligt att få hem lite fiskar! Ska köpa några som har en massa färger! så att det blir färg glatt och fint! Längtar efter att få det klart så man kan sitta å titta. Det är så rogivande att släcka alla lampor förutom akvariet och bara följa fiskarna med blicken! mys mys!

Ska få hem en diskmaskin i dag åxå! Skoj skoj! Då slipper man de dära jävla hand diskningen! SKÖNT! hatar att diska! Det är så jävla hemskt! Å äckligt! då är det bara de att plocka i och plocka ur haha! Men de e ju ingen större fara, man slipper ju det värsta haha! Fy fan va livet vore härligt med en betjänt ibland alltså!

I går så var vi hos Macke och Lena. Macke fyllde år så vi käkade smörgåstårta och firade honom lite. Han fick en present av oss åxå haha! En liten motorsåg....LEKSAK! haha! Tyckte den passade Macke! Så nu kan han gå ut å såga till lite ved!

Det är iprincip det ända som har hänt... annars har det vare jobb och gos med djur/sambo och TV-tittande.

Saknar mina gammla arbetskollegor så in i nordens åxå! Vill ha dom tillbaka... Särskillt 2 av dem... Carl och Lisa!
Det var alltid vi som pratade och hade skojigt! ingen klagade och va hade bara skoj. nu sitter man här me nå uppstoppade pösmunkar lixom! VILL HA MINA PURRISAR TILLBAKA! Marajah miss her friends!


ciao bella!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en fin dag.

2008-04-08 @ 09:35:53
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Postat av: Lisa

MISS YOU TOOOOO!!!!!!!
pussilipusssssss

2008-04-10 @ 08:02:57
URL: http://lisawander


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0