I´m so sorry!

Datum: 2008-04-23 Tid: 08:43:24

Nu har jag inte skreve på ett tag igen... vet egentligen inte varför ja ha bara inte hafft ork och lust... jag har varit helt slut på ideér fasst att det har hänt en del haha! Jag måste vara knäpp! En liten förkortning på vad som hänt:

* Skaffat fiskar (det är så fint)
* Skaffat en diskmaskin (den är min bäste vän)
* Gjort rensning i hemmet, slängt allt vi inte behöver eller använder
* Groggen har fyllt 3 år (i går faktiskt)
* Beställt kläder från H&M (blev mer än jag trodde)
* Beställt konsert-biljetter och hotellrum!
* Har fått besked om att vi ska få flytta över till andra sidan bygget...utbildningen börjar på Måndag! Inge kul!
* Köpt en ny TV då våran gick sönder, vi fick hem den nya och den gammla börja funka! HAHA
*Börjat städa på gården

* Vädret är strålande! blå himmel och SOLEN har äntligen hittat till Sollefteå! Helt fantastiskt, man har kunnat sitta ute i solen hur länge som helst å bara njuta! Me like! Å tror det eller ej men snön har börjat tina på våran gård! Nu ser man små fläckar av brunt gräs titta fram lite här och var! Det känns bra! Vill ha bort all snö, NU och få grönt gräs och VÄRME!

Jag lovar att jag ska sköta bloggandet i fortsättningen, jag måste tänka på er som läser hehe! =)
Dock så kan det bli så att jag nu är ledig Torsdag och Fredag men de kan jag uppdatera er om senare.

Ciao bella!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0