lite av varge!

Datum: 2008-04-27 Tid: 15:23:02
jahapp då har man jobbat helgen då... några timmar kvar för mig i dag sen så är den över... *pust*
Kan ju ge er en förkortning på vad jag gjort dessa dagar:

Torsdag: Umgicks med Sophie i princip hela dagen. Följde med henne på stan och kikade lite, tvättade bilen, knäppte kort, käkade pizza oc hade jätte trevligt.

Fredag: Umgicks med Lena hela dagen. Vi åkte in till stan och shoppade lite, löningen kom ju så då slog vår-shopping-sjukan till igen! Den smyger sig på sakta men säkert! haha! Man har iaf inhandlat lite nya kläder vilket var behövligt!

Lördag och Söndag: Varit på jobbet...inte hafft nå mycke att göra precis men men man får väll ta vara på det, i morgon börjar allvaret! Jag och Kristian (en arbetskollega) har tittat på 2 filmer i dag. "Jump" och "Alvin & chippmunkarna" Riktigt bra filmer!


image82


Jumper har inte kommit ut i Sverige än men den handlar iaf om en kille som har en dåld talang. Att kunna förflytta sig vart han vill. Han tror att han är ensammen om denna talang ända fram tills att han möter fler med samma gåva samt ett gäng som är ute efter att döda jumpers.

image63image63image63image63
Fyra popcorngubbar av 5 !


image83


Alvin & the chippmunks har inte kommit till Sverige än heller men oj oj oj så bra den var!
Handlar om 3 ekorrar som hamnar i staden hos en misslyckad låtskrivare. Det visar sig snart att ekorrarna kan prata och ännu bättre: sjunga! Snart börjar en oförgömlig väg till framgång och kärlek som prövas på olika sätt.

image63image63image63image63image63
FEM popcorngubbar av 5!



I morgon börjar utbildningen... är inte så jäkla road över det...men men de är ju ett jobb iaf. Fan va man önskar att man va rik!!! Då hade man kunnat säga upp sig härifrån och bara slappa... och vid ett senare tillfälle skaffa ett jobba man vill ha! GAAAAH! Jaja jag har iaf mina arbetskollegor kvar! de e bra! hehe!

Ciao Bella!

Kommentarer
Postat av: Hanna

måste ta mig tid att se filmerna :d!

har bara hört att folk har tyckt att dom har varit bra ;-)

2008-06-14 @ 23:47:55
URL: http://hejhhe.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0