STRAY CATS!

Datum: 2008-04-23 Tid: 09:09:08
image79


Jag nämnde i det tidigare inlägget att vi har köpt konsert biljetter och bokat hotellrum, jajamensan vi ska se Stary cats farwell tour! Det är förmodligen sista och enda gången man har någon chans i världen att se dom uppträda live! Det ska bli så jävla skojigt! Jag kommer dö då jag ser dom! Skulle inte förvåna mig om jag klättrar upp på scen och naglar mig fast i dom! haha! Vi är ett stort gäng som ska fara. Det blir jag, Putte, Ellan, Jimmy, Erik, Camilla, Bojja, Eva och Mimmi. Har en kännsla av att det kommer bli svin kul! konserten är i Stockholm i Augusti så det är ett tag kvar...vill att det ska va NU!

image80

Jamena, fatta va roligt de hära komma bli! GAAAH! Vill ju åka nu på en gång! Jag fattar inte att jag fick se Ozzy Osbourne Live förra året och det här året ska jag få se Stray Cats! 2 Idoler på 2 år som jag aldrig trott jag skulle få se! Jag är så lycklig! Det kan fan inte bli så mycket bättre nu alltså!

Nu är det bara en sak jag måste fixa...hundvakt! Aja det löser sig nog på nå vis, jag har ju världens snällaste mamma så hon kanske kan va hundvakt i 2 dagar förhoppningsvis hehe ;)


Ciao Bella!

Kommentarer
Postat av: Proppis

Annars har du ju en rätt så hundvan vän som nog kan offra sig i 2 dagar :P ;)

2008-05-08 @ 10:20:49
URL: http://proppis.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0