svenssontest

Datum: 2008-04-23 Tid: 17:33:37
Hittade ett "svenssontest" som jag kännde att jag bara ville göra. Men jag var då inte mycket till svensson precis, 12 av 29 ikryssade.
Bara att ta till sig fakta, jag är ingen svensson :D

[ ] Ditt efternamn slutar på -son.
[x ] Du känner någon som har samma förnamn som du.
[ ] Du känner någon (utanför släkten) med samma efternamn.
[ ] I din familj är ni 2 barn.
[x ] Du bor i villa.
[ ] Du bor i en tätort.
[x] Dina föräldrar är mellan 35-50 år gamla.
[ ] Dina föräldrar har gift sig.
[x] Din mamma är yngre än din pappa.
[ ] Din pappa heter Lars.
[ ] Din mamma heter Anna.
[x] Din familj har en Volvo. (Sambon)
[x] Din familj har en silvergrå eller röd bil. (Sambon har en Röd Bmw)
[ ] Du har tillgång till Internet hemma.
[x] Du har en egen mobiltelefon.
[ ] Du har ett eget rum.
[x] Du har varit utomlands minst 2 gånger. (Turkiet och Ungern)
[ ] Du har varit på Mallorca/Kanarieöarna.
[ ] Du har varit i Grekland.
[ ] Du har varit på Öland minst 2 gånger.
[ ] Du har varit på husvagnssemester. (Räknas 1 natt på Urkult? I så fall har jag de!)
[ ] Din familj har en husvagn.
[x] Ingen av dina föräldrar röker.
[ ] Du idrottar flera dagar i veckan.
[x] Du har husdjur.
[x] Du får månadspeng. (Lönen eller även kallat bidraget)
[ ] De flesta i din familj är blåögda.
[x] Du får McDonald´s -mat/Pizza/tacos varje vecka. (Pizza)
[ ] Du följer Melodifestivalen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0