Torsdag, Fredag

Datum: 2008-04-23 Tid: 17:13:04

Snart är arbetsdagen slut, slutar 17:30. Då ska man hem och städa lite är det tänkt så slipper man göra det i helgen. Drygt men det är såå värt det! jag kommer att tacka mig själv sen det vet jag!
Åsså är man ledig i morgon och på Fredag, härligt! vet inte riktigt va jag ska göra men jag kommer nog på nått. Greja lite på gården, mysa med djuren, sitta ute och njuta i solskenet och bara slappna av! bara för de så lär ju solen inte titta fram en sekund dessa dagar men därimot till helgen då jag jobbar så lär det ju stråla, min vanliga jäkla tur!

Jag har fått vår-shopping-sjukan åxå! 165327-6  En mycket allvarlig sjukdom! Drabbar mest plånkan! Jag hittar saker jag vill köpa överallt och vill köpa in nya möbler! I denna sjukdom ingår även att jag vill måla och tapetsera om hela huset i princip! Jag ser förändringar i allt jag ser på! bord, kök m.m!
I dag har jag tittat runt lite och hittat en säng, sängbord, soffa, soffbord, tv-bänk, 2 utemöbelgrupper och en bärbar dator! har suttit och drägglat hela dan! Tänk om man kunde vinna nån miljon lixom! Fan va livet vore härligt! haha!
Får ta en sak i taget... spara-köpa-spara-köpa-spara-köpa ja o.s.v måste bara lära mig hur man sparar!! Jag är sämst när det gäller pengar, jag får lön åsså säger det "POFF" så är pengarna borta! Vet inte vad jag gör riktigt haha, denna jävla shopping-sjukan alltså! haha! Köper en massa onödigt tjaffs bara! haha! jaja man får lära sig leva med sig själv helt enkelt! 

image81


Bjuder på en någorlunda gammal bild på mig, vet inte varför men jag ha väll inget annat att lägga upp här! haha!
Ha det bäst alla! Se ya on Lördag!

Ciao Bella!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0