Utbildning...

Datum: 2008-04-30 Tid: 07:25:58
Nu är det 3dje dagen på utbildningen... Å jag känner mig helt fullproppad med en massa skit rent ut sagt!
Ni skulle bara veta va jävulskt mycke komandon och koder det finns i det här systemet!! Helt sjukt för fan! Så nu har jag korvstoppning i huvve! Jag känner mig som en halvt uppäten kålrot! Just nu känns det som att man aldrig komma lära sig det här, men så säger man ju jämnt så...

Haft ont i huvet i 2 dagar nu åxå... Vtte fan va de e...men de kan ju va för att man sitter å lyssnar å grejar på så mycke om dagarna... iof så tycker ja inte att de vore nån skillnad gämfört med "vanliga" dagar. Då sitter man ju åxå å lyssnar...men på kunder. Aja ja vet inte va det är men jag ska gå iväg till våran söta reseptionist snart och få mig lite huvudvärks-piller. Hoppas  dom hjälper bara.

I dag är det den 30 April åxå! Känns gannska skojigt. Jag ska iväg efter jobbet och kolla om de finns nå kläder ja kan köpa och ha på mig i kväll... jag hann ju tyvärr inte klippa mig så..
I kväll ska vi iväg till Marcus som bor i klovsta. Det ska bli kul att komma tillbaka till Klovsta... Jag bodde där förut och trivdes som fisken i vattnet. Mitt ute i ingenstans lugnt och skönt, trevliga grannar, skog, å inte allt för långt till stan! Jag hade tänkt å gå över till Per-Erik och Ilona (dom jag hyrde huset av) om dom är hemma och hälsa på i kväll... de va så länge sen jag träffade dom nu, å det är helt underbara människor!   

I går gick jag och Putte runt och kikade på gården. bestämmde oss för vilka projekt vi skulle kämpa med i år. Det blir att rensa upp totalt kom vi fram till. Såga ner träd, röja buskar, städa gården, fixa rabater m.m Det ska bli skoj!
nu är vi iaf överens om vad som måste göras innan något annat.... iof så måste vi fixa vägen åxå, jämna ut den lite.

Nä nu ska jag gå å få mig lite piller och sen ska jag sätta mig å plugga en stund innan utbildningen börjar.

Ciao Bella!

Kommentarer
Postat av: Anita

Fin sida, hittade den här ställe vid slump :-P men nu kommer jag ihåg att vi träffades hos våra grannar Ilona och Perre :-D Hundarna som rymmde är tillbaks nu..

häls. Anita

2008-05-04 @ 16:48:40
Postat av: Anonym

[email protected]

2008-05-04 @ 16:50:55
Postat av: Lisa

ÅHÅHÅHHÅ i kväll så jobbar man 16-00 SUCK!!!
Har varit hemma med killen måndag och tisdag för han har ögoninflammation.
Ja och min blogg ligger nere IGEN!

KRAM!! KRAM!!

2008-05-07 @ 14:04:48
URL: http://lisa.wånder.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0