Äntligen helg!

Datum: 2008-02-15 Tid: 17:06:58
Om en timma slutar jag för helgen! Känns hyffsat skönt! Nu vill jag bara hem och dö i soffan.

Innan jag åker hem så ska jag åka till min lilla mamms och låna en jacka av henne som jag ska ha i morgon då jag och arbetskollegorna ska på krogen! Vill inte ha min pluffsiga dunliknande jacka, så jag lånar en lättare istället.
Tack mamma som lånar ut kläder!=) hihi

Känns skoj att gå ut i morgon! Ska till Sophie först under dagen och sen så kommer det fler kollegor dit. Så ska vi sitta där tills det är dax att gå ner på krogen och äta klockan 20.00! Tacos-buffé bjuder dom på, mumms mumms!
Har fått låna benvärmare av Malin (sophies syster) både rosa och vit-svart randiga, vet inte vilka jag ska ha på mig än men det löser sig.
Har fått låna ett par ur-snygga klackedojjor av Emma som jag ska ha till åsså lånar jackan av mamma.
Sen blir det väll ett svart linne och svarta kort-byxor. Fint fint!
Jag och Sophie ska bada i morgon och göra oss fina, sedan ska Emma fixa håret på mig och vi girleys ska måla fransk manikyr! kommer at bli såååå kul har jag en kännsla av!

Ska eventuellt till stallet också och hjälpa Sophie med utfodringen innan allt sätter fart!

Ni får ha en kanon helg allihopa!
image61

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0