Fint väder

Datum: 2008-02-22 Tid: 19:20:45
I dag har det varit skit fint väder här uppe i Sollefteå! Första gången jag verkligen har kännt vårkänslan! ca: 3 plusgrader varmt! Solen sken och man hör det mysiga ljudet från taket ner till marken...dropp...dropp...dropp...Snön smälter! Underbart!
Vi har visserligen BRA MYCKE snö kvar men nu när det börjar försvinna är jag glad som en solstråle!
*långnäsa* till alla nyblivna skoterkörare!  Lisa!! Höhö!

Sov länge i dag eftersom jag började 11.30..skönt att få sova ut på en fredag, värsta lyxet! Stod ute hos Ilona länge och pratade med henne. hon är så ensammen där ute i hagen, stackarn! Hon kommer på en gång då hon ser att jag är påväg till hagen, för då vet hon att det blir klappning och skvaller! haha!
Medans jag fyllde på vatten till Ilona så sprang groggen ut i skogen och kom inte tillbaka, jävla hund! Stog och skrek som en vettvilling ute på gården...men ingen hund, bara Lucifer som kom utskrikandes från Skogen raka vägen mot mig. Tog upp den lilla hårbollen och vi tog en promenad för att söka efter Groggen... efter 30 minuter, fortfarande ingen Groggen, men som tur var kom Putte hem, visslade några gången och VIPPS så kom Groggen!
Jäkla tjurskalle han e alltså! "Bara då husse ropar" tänker han säkert. Men han e så söt så man kan ju inte bli arg på han heller. jäkla hund! höhö!

Jag slutar 19.30 i dag... och det ringer INGENTING! Jag har nu suttit i över 20 minuter utan samtal, less jag blir! 
Har suttit och läst bloggar 10.000 gånger, snart kan jag dom utantill, höhö! 
har även hunnit rita lite... får nå skov ibland när jag får för mig att rita...det är väldigt rogivande och tiden bara flyger iväg! härligt härligt.
Läste föresten att min kusin Gilla nere i Göteborg har klass 2 varning i storm! Herre gud! De e svårt att tro när det är så fint väder här.... visserligen har jag inte varit ut på några timmar eftersom jag har suttit här men endå! 
Hoppas allt går bra för henne och hennes familj! 

Lite uppdate efter träningen vi gjorde i går.... TRÄNINGSVÄRK! Har ont i benmusklerna och lite i arm musklerna, känner mig som en gammal tant då jag ska kliva upp från stolen eller sätta mig! Å RÖVEN! helvete va jag hatar cyklar! Efter spinningen i går på en STENHÅRD sadel är jag så jävla öm! Fan det är värre än att rida första gången på 100 år! oj oj oj men men de ska ju va bra å träna säger dom... och "dom" är dumma i huvet! HAHA

I Helgen händer det nog inte så mycket faktiskt... ska väll försöka städa lite och tvätta...BLÄ! Annars blir det TV-tittning haha! Jag och TV´n har ett hemligt förhållande.....pssst säg inget till någon!
På Söndag så komma Puttes mor och far på besök. dom ha köpt nå ute-bord och stolar vi ska få titta på. Det ska bli intressant, då kan man slänga gamm-härke åt helvete! sköööönt!
Så då kanske man har fina utemöbler till sommarn! helt okej! hehe.

Nää nu ska ja fortsätta med att göra ingenting... slutar ju snart iaf... så får man åka hem och gosa med alla djuren och sambon! weeeeeeee!
Hade bäst alla och ha en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Lisa

BLÄÄ BLÄÄ BLÄÄ... =)
Men de kom mer snö i natt HAHAHAHAH!!!!

2008-02-24 @ 11:43:47
URL: http://www.lisawander.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0