Jävla nacke!

Datum: 2008-02-14 Tid: 08:39:00
Nu har jag hafft ont i min nacke och vänster sida av ryggen i 3 hela dagar... Skit drygt!
Det första jag gör då jag kommer innanför dörren till jobbet är att ta en Ipren (som inte hjälper) sedan sätta mig i massagestolen och därefter värmer upp en vete-påse att ha på nacken. Vetepåsen blir upvärmd ett antal gånger under dagen eftersom jag sitter med den på i ca: 8 timmar.... GAHH! På kvällen innan jag går och lägger mig så tar jag en riktigt varm dusch, riktigt skollhett! Då brukar det släppa någorlunda iaf. Men sen dan efter gör det lika ont igen. Har nog bara sträckt mig men va fan de måste få ett slut snart!
Sådär ja, nu har jag fått klaga av mig! höhö!



På Lördag ska man på Personalfest! weee! Ska bli riktigt roligt. Vi (några från jobbet, mest tjejer så klart) ska väll förfesta hos Sophie är det tänkt och sedan gå ner på Valvet och äta =) tur att det bjuds på gomaten! höhö!
Har ett problem dock... vet inte vad jag ska ha på mig?! Den eviga frågan. Ska iaf få testa nått par klackedojjor av Emma i dag så man ha nått på fötterna att ha iaf. 
Jag har så dåligt med klackedojjor... Zilla käkade upp allihop så det ända jag har typ är Adidas gymmpisar, å hur roligt e de att ha på sig på fest lixom?! Okej om man bara ska sitta hemma hos nån men om man ska ut på krogen (vilket inte händer så ofta) så vill man ju försöka vara så fin som möjlgt... Det vill jag iaf.

Sen så är det en till Personalfest den 15 / 3. Då är det bara vi som sitter på ett specefikt uppdrag som får gå. Å vet ni vem som är Party-fixarn?! Jo jag!! 165327-11 Det känns roligt att dom utvalt mig till det. Ska försöka göra allting så roligt som möjligt. Det är nämligen så att det uppdrag som vi sitter på blir vi äntligen av med den 15 / 3 så då ska vi fira det med en sista fest! Skojsigt Skojsigt!
Synd bara att alla inte kan komma pga av att dom jobbar eller far bort... lite trist men än så länge är det väldigt många som har anmält sig till festen iaf.
Uppdatering om hur festen blir får ni veta senare i månan eller i Mars. 

Nää nu ska jag jobba vidare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0