Jocks!

Datum: 2008-02-21 Tid: 16:44:08
Tro det eller ej men jag har tränat i dag! HAHA ja skratta bara, ja vet va ni tänker! Jag tänker samma sak!
Träning för mig är typ att ligga i soffan med en chips påse! Haha det är livet de!

Det var så att cheferna på jobbet skulle iväg på Jocks men ala kunde inte gå pga förkylningar osv. Så dom frågade oss anställda om vi vile gå ist. Jag var inte så jävla "hopp och studs glad" men Sophie övertalade mig.
Så jag, Sophie och cheferna har tränat body-pumping och spinning i dag! 2 timmars-pass.
Det bästa av allt var att vi gjorde det under arbetstid så vi får betalt och passet var gratis haha! Skönt att slippa jobbet litegranna haha!

Jag har tränat mycket förr men inte nu... tror att jag blivit lite för bekväm för de...bra eller dåligt?

Dåligt om man tänker på att jag höll på å dö efter halva passet! hahaha!

har blivit sugen på att börja träna igen men har man tid för det? Bor ju utanför stan och har inget körkort...tar mig ingenstans på egen hand....

Ska fundera på det här med träningen på jocks.... Det finns mycket att variera mellan och man får stöd och tipps från personalen... ja man vet aldrig, ja kanske blir värsta tränings-freaket! hahaha!

image66

Kommentarer
Postat av: Lisa

Halloo Marajahahahjahjhaj!!!!
Tråkigt när du inte är här ju!!!!SUPER TRIST!

2008-02-22 @ 08:52:58
URL: http://lisa.wånder.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0