Marajahs helg!

Datum: 2008-02-11 Tid: 10:14:16
Nu är helgen över och en ny vecka med jobb väntar... På något sätt känns det helt okej. Jag har vilat ut ordentligt så nu är jag redo för en omgång till! Marajah vs. kunderna! Ding Ding rond 3 !

Helgen har varit väldigt lugn. Var som jag nämnde i ett tidigare inlägg, hos Lena och Macke i Fredags. Vi åt en jätte god middag, spelade mario cart, pratade om allt mellan himmel och jord och slutligen så tittade vi på Grinchen!
Gillar Grinchen! Gizmo är så söt! höhö.

Annars i helgen ha jag inte gjort så mycket, har städat huset, gosat med djuren, tittat på Tv, spelat settlers och bara funnits till faktiskt. Det har varit en väldigt skön helg!

Jag har även försökt tjata åt mig ett mobilt internet... Vill så gärna ha internet hemma men eftersom vi inte har telefon indragen på gården så kan vi ej ha vanligt internet. Men mobilt bredband ska fungera! Det är väldigt långsamt men det är ju internet iaf! Får se hur det blir... men jag vill, vill, vill !

Har ni gjort någonting skoj i helgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0