överraskning!

Datum: 2008-02-29 Tid: 16:12:59
I Fredags så berättade Putte att han hade skickat efter en överraskning till mig. Blev helt tokig och tjatade, funderade, bad om ledtrådar o.s.v. Jamena hallå! Man säger inte till nån att du ska få en överraskning och inte berättar vad! hahahaha!

Efter mycket om och men i helgen så fick jag veta vad det var, jag blev såå glad! Min älskning är så snäll! Vad har jag gjort för att förtjäna denna underbara människa? Jag har ingen aning men jag släpper honom inte!
Älskar Putte så himmla mycket och vill bara krypa upp i hans famn just nu! hihi.

I Onsdags kväll kom Putte hem sent för att han hade jobbat över och kom med denna underbara varelse! weeeee! Den är MIN bara MIN! så himmla söt! Tycker inte ni det?!

image69
  

Jag älskar Gizmo! Tyckte om han som liten också! Han e ju så söt! Tänk om dessa djur / varelser fanns! Hyffsat jag skulle ha miljoner sånna hemma! nu har jag en och jag är så GLAD!

Tack hjärtat för denna underbara lilla sötisen! hihi! Puss Puss Puss! Lovla lo!image70

Kommentarer
Postat av: Mamma

åhhhhh en söt liten Gremlin :) men du!! häll inte vatten på den för då blir elak...väldigt elak..grrrrrrrrrr...fnissar

2008-02-29 @ 20:16:57
Postat av: MATILDA

haha vilken frän ;P jag ska kolla idag om pengarna har kommit, isåfall fixar jag din design då! :) kram!

2008-03-01 @ 13:28:02
URL: http://matildahammar.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0