sökt jobb...

Datum: 2008-02-25 Tid: 17:16:26
Sådärja... då har man sökt ett nytt jobb då! Det ställe jag sökt på söker ingen personal men man kan ju inte få mer än ett nej eller hur?!

Börjar bli lite less på det här jobbet nu... har suttit här i 3 år och nu börjar vi mista en massa uppdrag så man har ju inget att göra längre? Kanske blir överflyttade till ett annat uppdrag på andra sidan bygget men där vill jag inte sitta! Där vill ingen sitta, det är så tråkigt och vissa personer är så snoffsig så man passar inte riktigt in. tvi och blä!

Så vi får väll se om jag får nå svar ifrån dom innom tid!=) Gör inget om man får sitta här i några månader till, men jag hoppas hoppas hoppas! Håll tummarna för mig!
Men ni kan få hålla dom ett tag haha så håll inte så hårrt att dom blir blå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0