Drömm-Dator!

Datum: 2008-01-14 Tid: 18:36:15
Jag har länge varit Intresserad utav att köpa mig en bärbar dator. Att spela sims på, ha mina bilder och min musik på. Det skulle kännas skönt att ha en bärbar dator pga att man kan sätta sig vart man vill, i soffan, sängen hos en vän...ja vart som helst! Men jag har så svårt för sånt där... fattar inget av Grafik, ramar, processorer m.m det är som ett annat språk för mig.
Det som egentligen måste vara ett "måste" är att jag skall kunna spela Sims, lyssna på musik, titta på DVD (helst brännare) sammt ha mina bilder där. Ett stort Plus är att datorn har vitt tangentbord och rosa "fodral" FINNS DE NÅ SNYGGARE?! Jamena ja e inte kräsen eller så ;) höhö!

hittade aldeles nyss denna dator för ett rimligt pris. Den e ju sååå snygg! och jag hörde med ett par här på jobbet om den e ok... den var ok förutom att processorn va lite fel för att kunna spela Sims på. Tydligen så kan den börja hacka och jävlas.... Typiskt! Min jakt på perfekt dator fortsätter ;)

  
image35



Den är ju helt gudomlig! *dräggel*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0