En helt vanlig dag / helg

Datum: 2008-01-14 Tid: 16:17:40
Jahapp då sitter man på jobbet igen då.. började 10:30 slutar 19.30... dryyyygt! Händer inte så mycket just nu, lugnt i telen, sitter och sneglar på Lisa som sitter och läser en Blogg =P



I Helgen hände det inte mycket, Jag tog det lugnt, tittade på TV, spelade spel och umgicks med gubben och djuren. Det var härligt att ta det lugnt! 
I Går fick jag träffa Lena och Macke en sväng. Våran bil (Opeln) Hade fröse eller nått så den startade inte. Dom fick sjudsa in oss till Puttes jobb för att hämta nå grejs som skulle få bilen att funka (är inte så bra på bil-grejer haha). Det var roligta tt umgås med dom, även fasst att det bara var för en kort stund.
Hur som helst så fick vi iaf igång bilen, så vi tog oss på jobbet i dag som ni kanske märker hahaha!

Groggen är lika duktig som vanlig med sin medecin. Han sitter bara och tar emot all vård han behöver. =) Han är så duktig min lilla Bäjbis! 



Har pratat med Lena i dag via msn haha vi har ika tråkigt hon och jag! Sitter på var sin sida och muppar oss! Önskar att vi kunde vara på samma ställe, vi brukar ha skit skoj då vi väl sätter igång ;)
Hennes Pappas hund, Rex avled tyvärr i går... =(  Han hade epelepsi och hade fått 4 anfall i går...
Dit han kom efter detta liv är han iaf inte sjuk! mina tankar fallar till Lenas Far och hans Sorg!
Jag längtar till den 29de, då ska jag och Lena umgås förhoppningsvis hela dagen. Har nämligen "fridag" då så då ska vi passa på och umgås som satan!
Förhoppningsvis så får jag mitt Guitar Hero  på Fredag också, Då ska vi spela mot varandra i helgen!  =D KUNG!



I Dag händer det någonting som inte alls är så kul... skriver inget om det utan lov, i respekt för den person det gäller. Men ***** du ska veta att jag tänker på dig, och jag önskar att jag kunde vara vid din sida!
Många varma kramar på dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0