Helgen!

Datum: 2008-01-21 Tid: 12:19:19
I Fredags efter jobbet 16:00 så följde jag med Lena och Macke till Ö-vik för att titta på en hund som Lenas pappa är intresserad utav. JÄTTESÖT! Man smälter ju då man tittar på valpar haha! Den for omkring som nå yrväder med sina förstora tassar och sitt förstora skinn! höhö!
Efter att vi tittat på den så åkte vi och åt på Max, mumms mumms men jag föredrar Macedonken! =P
Inne på Max for de omkring en skit stygg tjej, blötfet och jävlig i ett illgrönt linne, tights och blåa sockar! Hon va nog mupp eller nå. Tappade matlusten några gånger men men ;)
Senare på kväller så jag kom hem så hade Ilona rymt ner till grannen, gick ner för att hämta henne och försökte gå på isen, snacka om Bambi på hal is!!! Slutade med att jag och Ilona pullsade i djupsnön. Kan säga att de e gannska svårt att gå i djupsnö med en häst på 400 kilo som inte alls vill gå hem!!! Inget jag rekomenderar direkt!

I Lördags så satt jag, Putte, Lena och Macke framför Guitar hero! Fan va skoj de e! Vi spelade mot varann och jävlades på! jag blir helt salig så fort jag börjar spela! så kul! Känns som att man är barn igen! hahaha!

I går så följde jag med Lena och Macke in till stan. Vi hade bestämmt oss för att bowla! De ha ja inte gjort på hur länge som helst! Vi mötte upp en gammal kompis, jönsson nere på stan och vi gick in då dom öppnade klockan 14:00. Då vi började spela så märkte vi att det va nå jävla barnkalas där! 700 ungar i 6-7 års ålder som sprang omkring med bowling-klot ovanför huvudena och bråkade å skrek! Tror ni man vart lite less då?! Visst tycker jag om barn men när de börjar bli över 30 ungar så blir de jobbigt! PUHH! 
Senare på kvällen så kom Ellan och Jimmy, vi spelade guitar Hero och umgiks! De va riktigt skoj, länge sen vi umgick bara vi 4. surrade om allt och ingenting =)

I Dag har jag ont i magen och känner mig stressad eller orolig... förmodligen för vad som kommer att hända under morgondagen... Skriver inte ut här vad som kommer att hända men jag kommer vara hemma i morgon sen får vi se om jag kommer tillbaka på jobbe på några dagar. Kan eventuellt vara borta på Onsdag också sen så är jag ledig på Torsdag. Får se om jag orkar skriva om vad som kommer att hända vid ett senare skede de närmaste vet och det är det viktigaste iaf.
Måste tacka alla som står vid min sida och stöttar upp mig just nu, som håller i mig då jag är på väg ner. Jag vet inte vad jag skulle gjort utan er alla... Jag är er evigt tacksam och jag är otroligt lycklig som har er som vänner!
 
Orkar inte skriva något mer nu... skriver mer då jag kommer tillbaka till jobbet.

Kramar på er!

Kommentarer
Postat av: Lisa

KRAM KRAM KRAM KRAM KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAMMMMMMMMMM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Önskar all lycka till även fast de inte är någon skojjig sak du ska göra....!!!!!!
KRRRAAAAAAAMMMMMMMMMMM

2008-01-21 @ 13:42:42
URL: http://www.lisawander.se

Postat av: mamma

Älskar dig så mycket min söta goa gumma..

2008-01-22 @ 13:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0