Rolig grej, lite om mej ;)

Datum: 2008-01-02 Tid: 10:05:18

100 frågor

1. Tre namn jag lyssnar till:
Maria, gumma, mammen m.m

2. Någonting jag tycker om med mig själv:


Glad och stark psykiskt

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
Några kilon för tung, liten röv, har för lätt att lita på folk.
 

4. Detta är jag rädd för:
Höjder, döden, insekter som flyger

5. Tre saker jag vill ha varje dag:


Mat, Gos med djur och sambo, en dusch

6. Två saker jag absolut inte kan göra?
Få stånd och kissa stående



7. Detta tycker jag om att göra
Titta på en bra film, mysa med djur och sambo, umgås med vänner

8. Detta vill jag göra just nu:
Hem och sova



9. Bästa känslan:
Då det är helg, alla djur har varit ute och ätit, det är en bra film på TV´n och man kan bara slappna av!



10. Värsta känslan:
Då man blir sårad och sviken



11. Egenskaper jag vill att min partner ska ha?
HAHA! Att han var städtokig/pedant i hemmet! De vore drömmen att få slippa städa;) HAHA!



12. Är jag kär just nu?
ja de klart ja e=)



13. Jag vill gifta mig:
Ja det är väll en drömm man har men inte än...



14. Följande saker vill jag göra innan jag dör:
Se mig om i världen, få 2 barn, fått alla nära och kära att förstå att dom betyder allt för mig.



15. Min käraste ägodel:

Min palestina schal som för tillfället är bort tappad! =P och mina älskade mjukisbyxor!

16. Något jag vill ha i present:
Ha fått mer än jag kan önska i present=)



17. Detta har jag på mig just nu:
Mina älskade mjukisbyxor, ett boxar-linne och en zipp-tröja.



18. Favoritkläder:
Mjukis kläder!!!



19. Favoritdjur
Hundar... tro ja... älskar de flesta djur..


20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
Rockabilly, Rock, Vikingarock och balader.


21. Favoritlåt just nu:
UDO och Doro- Dancing with an Angel
Ozzy- mamma i´m coming home


22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:
Roligaste?
Tråkigaste: Matte, gympa, engelska m.m


23. Stjärntecken:
Stenbocken


24. En bok jag älskar:
Pojken som kallades DET


25. En film jag älskar:
Oj det är många... 80-tals komedier!!!


26. Tv-program jag gillar just nu:
Uggly Betty och Desperata husfruar (fast den sesongen e slut)
2 and a half men, Jerry springer, Dr. Phil m.m


27. Favoritdoft:
Kokos!


28. Detta äter jag gärna:
Chips

29. Dricker helst:
bubbelvatten (ramlösa), öl, juice


30. Favoritgodis:
Lakrits


31. Hit vill jag gärna åka på semester:
Oj finns många ställen, Egyptien, Öknen, Las Vegas m.m


32. Färg på mina ögon:
Grön...nånting


33. Hur lång är jag?
Runt 1.60


34. Jag tror på:
På mig själv!=)


35. Jag spelar:
Sims =P


36. Person jag beundrar:
hmmm... kommer inte på nån annan än mig nu ;)


37. Så här bor jag:
Mitt ute i skogen i en liten villa =) Jehovas vitnen (sånna som går runt och knackar på) säger att det är paradiset!
haha!

38. Antal döda krukväxter i hemmet:
HAHA 2 :P dom ända krukväxterna på säkert 2 år ;) Jultjärnor! Uppätna av katten! haha!


39. Det här tänder mig:
De skulle ni allt bra gärna vilja veta va;)


40. Det här gör mig avtänd:
humm... dålig lukt och när man är för full


41. Min favoritfärg?
Rosa, svart, vin-rött,

42. Favoritcitat:
"Om du väntar för länge, tappar du tid"


43. En hemlighet jag vet:
HAHA säger jag det så är det ju ingen hemlighet;)


44. Bästa present jag fått?
Oj... pengar?


45. Senast köpta skiva:
En jul-skiva med Mariah Cary


46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
Mina ögon och mina tatueringar


47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:
kroppsformen


48.Udda förmåga/egenskap:
hmmm... vet inte


49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
Katt!!! Fan va härligt att bli matad och gosad med och ligga i soffan hela dan och gäsa!


50. Vad lyssnar du på just nu?
Arbetskollegor som surrar i telefonen


51. Vad har du gjort/ska du göra idag?
Jobba och sen dö framför TV`n

52. Var är dina föräldrar födda?
Mamma: Sollefteå Pappa: Åsele

53 Vad är det senaste du installerade på datorn?
Spelet "mitt djurhem"


54. Vilken är din favoritrestaurang?
Äter sällan på resturang...

55. När badade du i en pool senast?
Då jag var i Stockholm på facklig utbildning på Djurönäset.

56. Har du varit med i någon skolpjäs?
De ha ja säkert


57. Hur många barn vill du ha?
2 en pojke och en flicka


58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?
dansband och hipphopp


59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?
haha nä men inte på rainfelt iaf.


60. Vad har du för TV-kanaler?
Många


61. Har du åkt moped någon gång?
ja de kan man ju lungt påstå =P


62. Har du busringt någon gång?
Ja, vem har inte det?


63. Har du fått felparkeringsböter?
Har inge körkort


64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungyjump eller fallskärm?
NEJ ALDRIG! Dör bara av att titta på en stege!


65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
Turkland


66. Har du en egen trädgård?
Ja men inget i den förutom ogräs =)


67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?
Silver Fang


68. Kan du alla orden i nationalsången?
jo de kan ja


69. Badkar eller duschkabin?
BADKAR!

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
Tjejen som föll överbord


71. Favoritpizza?
Dianas special


72. Chips eller popcorn?
chips


73. Vilken färg på läppstift använder du?
Blankt


74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?
HAHA NÄ? Kan man göra det?

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
Nää fan!


76. Apelsin- eller äppeljuice?
Apelsin


77. Vem var den senaste du åt ute med?
Oj... de måste va Putte


78. Favoritchoklad?
Hatar choklad!


79. När röstade du senast?
Ha aldrig röstat


80. När åt du en hemodlad tomat sist?
Vet inte


81. Har du vunnit en prispokal någon gång?
haha nä de tror ja inte förutom sånt man fick som liten då man simade å så =P

82. Är du bra på matlagning?
Nja bara å gö grytor.


83. Klarar du att tanka själv?
vet inte haha

84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på reklamtevekanalen?
nope


85. Pepsi eller Coca Cola?
Cola


86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
Ja som servitris


87. Vad var det senaste du handlade?
Mat.


88. Har du kräkts offentligt?
Ja vem ha inte de =P


89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken
hmm kärleken går ju först... men pengarna vore inte helt fel! =P

90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Nja.. jo kanske


91. Har du ringt något betalnummer?
Ja


92. Kan man vara vän med sitt ex?
Ja om man vet vart gränsen går. Är komis med typ alla mina och det funkar fin fint=)


93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?
Hmmm... Måste ha varit Jimmy då han bröt axeln tro ja...

94. Hade du mycket hår som liten bebis?
JA värsta tuppkammen! =P


95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
Inget alls


96. Vad har du i din väska?
Allt jag inte behöver och mobil, nyklar och plånkan


97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
Lägger in natt-snusen

98. Vad är du tacksam för idag?
Att jag har hittat äkta vänner!


99. Var hittade du den här listan?:
Lisas blogg


100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:
Alla som vill, det är bra tidsfördriv! HAHA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0