Samyang cup Ramen= Nudlar på burk

Datum: 2008-01-16 Tid: 11:46:01
Sitter och käkar nudlar nu. Vart så hungrig så ja va tvungen att äta tidigare. Hatar när man blir akuthungrig, Det är så frustrerande! Så nu sitter och och äter, skriver och tar samtal haha!   (äter INTE då jag pratar med kunder!!!).

Har hittat ett par nudlar som är så himmla lättsamma! Nudlar på burk /kopp nånting åt den stilen. De heter Samyang cup Ramen. Jag tycker att dom e svingoda! Men några här på jobbet tycker att dom smakar plast m.m Det är väll en smakfråga ;)
Hur som haver så är dom jätte simpel! Ta av locket, häll i kryddan, tillsätt varmt vatten, rör om Enkelt or what?!?! 
Eftersom vi bara har 30 min lunch så är det här den snabbast uppvärmda och sammtidigt ätliga mat jag provat på. 
Dessa har jag hittat på ICA remsle

Prova den du med! Antingen tycker du om eller inte ;) höhö!

image42

Den andra på höger sida äter jag nu. Svingod! Kryddstark smak... mumms mumms! Ta lite krydda om du är känslig!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0