Senaste och helgen..

Datum: 2008-01-11 Tid: 09:23:54
Vad har hänt de senaste dagarna? Jadu inte mycke kan jag säga...

Har jobbat, åkt hem, ätit, gosat med djuren, tittat på TV och sovit.
Haha man har då ett tragiskt liv ;) höhö!

Groggen är så duktig varge dag, bara sitter och tar emot den vård han behöver 2 ggr om dagen. Vad har jag gjort för att förtjäna en sån hund? =)

Men nu är det snart helg sköööönt! Började 08:00 i morse och slutar 16:30. Det e bra att man får ett tidigt slut på arbetsdagen på en fredag. då blir helgen som lite längre.
Ska försöka städa lite i dag, det ut som FAN hemma haha! Men va gör man då? Hatar att städa! 
Sen så kanske man hittar på nå med Lena och Macke, vem vet ;)

Helgen blir nog lugn... Fredrik Å fyller 30 på Måndag så han har fest i morgon, men jag tror inte att pengarna räcker för att festa någonting just nu. Får fira honom senare! =D hihi! 

Våran Gruppledare på jobbet fyller 28 år i dag, GRATTIS på han! Jag har ritat ett födelsedagskort till han där det står "happy birthday mr. teamleder" på åsså står Marilyn Monroe under med flygande kläning. Alla som vet vem hon är och lite om hon, vet också att hon fick sjunga för presidenten i USA , då sjöng hon "happy birthday mr. president". Jag håller på och sammlar underskrifter till kortet nu eftersom det rammlar in folk här utan att han ska misstänka nått =P haha! Önska mig lycka till!

 Nää nu ska ja fortsätta jobba. men jag kanske kommer på nå mer att skriva om sen ;)

Haré så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0