Sjalen har hittat hem!

Datum: 2008-01-15 Tid: 07:36:40
I går då Putte hämtade mig så sa han att det fanns en överraskning i handsfacket... hmm ja brukar bli helt cepe av överraskningar, antingen tycker jag att det är jobbigt eller otroligt spännande eftersom jag är fruktansvärt nyfiken! HAHA jag erkänner att jag är nyfiken så det bara skriker om de ;) Va sägs om de?!! Höhö!
Hur som haver så öppnade jag handsfacket och vad låg där om inte..... Min palestina sjal !!!
Jag tror att jag nämnt i en tidigare blogg att det är en av mina favoritsaker och att jag tappat bort den. Jag har letat som en jäkla tok efter den i varge vrå! Trodde att jag tappat den på SMF på jul-festen men ICKE!
Frågade Putte vart den låg och det visade sig att den legat i bilen hela tiden i en påse... GAHH! Varför tittar man inte i bilen först? 
Min Sjal har hängt med mig sedan jag var 15-16 år och nu har den äntligen hittat hem! weeeeee165327-6  

 
image36

Typ så här ser den ut, förutom att den är lite sliten ;) höhö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0