Skor efterlyses!

Datum: 2008-01-27 Tid: 15:48:22
Äntligen Söndag! Det är så drygt att jobba på helgen! Det är det värsta jag vet faktiskt. Allt går så sakta och man vet att folk ligger hemma och latar sig just i detta nu! GAHH! Vill va hemma och lata mig framför TV´n jue! Jäkla fusk!
Nu sitter jag och äter mina nudlar, gott men det börjar bli lite enformigt höhö! äter det typ jämnt!
Annars så har helgen varit lugn. Har typ bara jobbat, ätit, gosat med djuren och bott framför TV´n. Helt ok faktiskt.

I dag då jag kommer hem så ska jag städa, känns inte så värst jätte skoj om jag ska va ärlig men det måste göras. Ska även slänga en massa dynga ur extrarummet. Bojja kommer nämligen från Umeå i kväll och skall vara hos oss hela veckan. Han måste ju få platts i sin säng! haha! Det ska bli kul att få främande. Bojja brukar komma hit lite då och då ungifär 1 vecka åt gången, för att umgås och strosa omkring på Puttes jobb för att hjälpa honom med det han kan.  Hoppas han tar med sig sitt poker-spel så att man kan spela lite poker. så skoj!

I dag så ska vi hämta ut ett paket på ICA, skoj skoj! Puttes mamma har nämlign köpt en skinnväst till mig i julklapp-födelsedagspresent! härligt att ha en egen! Och Putte fick ett par skor =) Tack Yvonne!
Ska bli kul att få prova den, måste bara lämna in den så att ja får nå märken fast sydd på´n sen ska den bara invigas på partyn haha! Den kommer nog väl till användning till sommaren på alla cruisingar osv! weee!


image45

Min fina väst!


Måste säga att Groggen är så duktig nu när han är själv hemma på dagarna. Han har dödat nån liten smågrej men inget mer. Är så stollt över honom!  Jag har märkt att han har saknat Zilla. För när det är någon i familjen som inte är hemma på natten så sover han i soffan, annars sover han i sovrummet. I natt sov han i sovrummet!!! Va glad jag blev då jag märkte det i morse, min lilla bäjbis har börjat må bättre sen Zilla gick bort. Var så orolig att han skulle bli väldigt deprimerad men han värkar ha klarat sig väldigt bra.

Så nu sitter han och Klimpen hemma inne och filosoferar och tittar på...hmmm...animalplanet har jag för mig hehe.
Minne som en Guldfisk ;)


Å jag letar efter ett par nya skor... tyvärr så har man ju världens sämsta skobutiker här så de finna ju ingenting!
Jag skulle vilja ha ett par höga gymmpadojjor men dom finns ju inte! haha nu tänker ni ett par dojjor som ha rökt på eller nå sånt fånigt men ICKE. ett par som går högre upp på benet, typ över fotknölen. Vet hur jag vill att dom ska se ut men jag kan inte beskriva de....


... men om ni tittar på den här bilden, längst upp till vänster. Dom vita, höga... ungifär så vill jag att dom ska se ut...
MEN DOM FINNS JU INGENSTANS! Jag blir galen! De enda jag har hittat på internet är ett par högklackade lurviga vita! HAA! De e ju inte ens i närheten! GAHH! Vet ni av nånstans man kan köpa typ sånna här skor? Skissa in en kommentar tack =)

Nää hörreni nu ska jag fortsätta med att prata i telefunken dryyygt! men harre bäst alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0