Söta grejer!

Datum: 2008-01-16 Tid: 14:36:13
Sitter och små-flummar på internet och snubblade över dessa saker! Jag blev helt till mig! Me wanna!
Alla som känner mig vet att jag älskar Rosa! BaBy-Rosa är ju den sötaste färg jag vet! Blir helt salig om jag ser någonting med Rosa! Jag ska till och med få ett rosa rum (gammelrosa) i huset vi håller på och renoverar!
Ta mig till "mitt liv" där jag kan se hur Maria bor

Marajah is wery happy! 165327-11



image43

Världen Gulligaste Bil! Med helikopter-keps och allt! Ge mig!


image44

Titt! Gulli-Gull !! Rosa Rosa Rosa! Ge mig!

Kommentarer
Postat av: Lisa

HOHOH HIHIHIHI!!!!! I kväll jobbar jag kväll..JTOJTOJTOJTOJOTJTOJTOT NÄÄÄÄÄ!!!! VILL INTE ..GRÅTER!!!! Nä nu får du ta och skärpa dig Lisa!!!Säg åt mig då!!!
Du ska gå på jobbet så är de bara... =)
Ja när nu är de slut lekt.
Ses vid 12 tiden.

KRAM KRAM

2008-01-18 @ 07:35:43
URL: http://www.lisawander.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0