Spöka ut ungarna!

Datum: 2008-01-15 Tid: 08:42:14

Eftersom jag har lagomt med dö-tid på jobbet lite titt som tätt så sitter jag och plippar runt på internet och söker på allt möjligt konstigt!
för en tid sedan så hade Lisa och Jerry hittat skithäftiga nappar, som jag bara var tvungen att söka reda på för att få mig ett gott skratt! Hittade dem på ebay.

image37image38

Vissa tycker säkert, men gud va hemskt, men hur kan man göra så osv! Men va fan! De e en "vanlig" napp till barn hahaha! Jag ser inget fel med att "spöka" ut ungar höhö, dom förstår ju inte och det är roligt!
Jag vet inte om jag har helt fel inställning eller nått sånt men jag tycker att det är svinskoj!
Fan istället för att ha samma gammla vanliga (tråkiga) saker till ungar, köp nå ovanligt!

Nää nu ska jag flumma vidare! skriver mer sen om ja komma på nå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0