1 ½ timma kvar till semestern!

Datum: 2008-07-25 Tid: 14:59:38
Det känns förjävla bra att de bara e 1½ timma kvar nu... sitter och räknar minuterna!
I kväll ska jag umgås med Ellan, Johan, Putte, Angelica träffa Lisa och alla andra som kommer i min väg! Det är Nämligen Laxfestivalen i kväll! Förjävla kul. Vet egentligen inte varför de e så roligt...de e väll för att det är så mycke folk ute i våran lilla stad kanske! 

Och i morgon är det Crusing! Då blir det Jag Putte Bojja Sjöström Katrin och kanske Ellan och Johan! Ska bli riktigt skojigt det med! Första gången det är riktigt crusing 2 gånger i rad! Då ska man ut å åka Ford Fairline och leva satan på stan! haha! 

Ja vet att jag har nämnt det förut men säger det igen. Jag har inget internet hemma så under den tid jag har semester 3-4 veckor så kommer jag ej kunna uppdatera min blogg, om jag inte är hos någon som har internet förståss.
hoppas ni får det kanon i sommar!

Ciao bella!   

Kommentarer
Postat av: ilhana

ååh vad kul ju!

2008-09-14 @ 10:53:33
URL: http://sorandom.org/

Postat av: Lisa

PUSS PUSS!!!! NU FIXAR VI DEN SISTA BITEN OCKSÅ!!!

Jo dax att uppdatera lite =)

2008-10-08 @ 12:22:07
URL: http://www.lisa.wånder.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0