Marajah is back!

Datum: 2008-07-21 Tid: 16:05:48
Helloo!

Nu har jag tagit ledigt ifrån Bloggandet ett tag som ni kanske har märkt men nu är ja tillbaka!  Det känns skönt, det har ju hänt en del så hehe. Orkar därimot inte skriva om allting just nu...blir så jäkla mycket text men ska försöka hitta på nå så att det blir så lätt som möjligt för er läsare att förstå.

Det jag kan skriva är att jag ska bli Gudmor! Känns förjävla skönt och roligt! Längtar som satan efter att få snusa lite bäjbis! Lena och Macke kommer att bli underbara föräldrar! 

Ska försöka uppdatera mer i morgon! Hade bäst alla!

Ciao bella! 

Kommentarer
Postat av: Johan

Grattis =) å som svar te de du skrev åt mig - Klart vi ska man kan ju ha roligt fast de e skitband haha !

2008-07-21 @ 18:43:59
URL: http://jhagberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0