Dennis

Datum: 2008-03-03 Tid: 14:46:29
I går efter jobbet så for vi direkt till Puttes jobb för att grejja lite med hans bil. Macke, Lena och Lenas lille-bror Dennis kom dit för att hjälpa.
Jag och Lena stod mest och surra om allt mellan himmel och jord, Putte och MAcke grejjade med bilen och Dennis sprang omkring som ett yrväder runt runt runt! HAHA!
Han har så mycket energi den lilla killen, riktigt skojigt!
Det hände en grej som var roligt då...kanske lite svårt att se det roliga i det om man läser men det var svinskoj! Och vi stog bara och skoja!

Maria: Du är en liten dvärg!
Dennis: Näää Ä!
Maria: jo du är en liten dvärg med små små dvärg-saker!
Dennis: Näää Ä! Jag har bara en STOR sak!
Lena: Va fan säger du?!
Dennis: Jag har en STOR sak....min Dator!
Maria: hahahahaha!
Lena: Jaha jag trodde du menade lill-masken du har mellan benen!
Maria: HAHAHAHAHA!
Dennis: *fnitter* näää ÄÄÄ! va ni e dumma!
Maria: Dennis med den stora dvärgen mellan benen!
Lena och Maria: HAHAHAHAHAHA!
Putte och Macke:HAHAHAHAHAHA!
Dennis: *fnittrar och springer omkring som en djungelapa.* image55

Måste poängtera att Dennis är 12 så han vet vad vi menar och han vet att vi skojar med honom. Han är ett riktigt litet busfrö! Gillar Dennis, han e så rolig! Det kan bli lite mycket eftersom han springer omkring på väggarna dygnet runt i princip men han e go hehe!

Efter att bil-grejandet var klart åkte jag och Putte hem och åt. Sen så tog vi och for till Macke och Lena en sväng för att fika och surra lite till. Självklart var det full fräs på Dennis fortfarande...trodde inget annat heller! haha!

Ska försöka hälsa på Lena och Macke lite mer den här veckan. Dels för att umgås mer med dom och dels för att hinna träffa Dennis lite mer.Han är inte så ofta på besök så.
Han ska vara kvar här hela veckan över sitt lov, så det kan va skönt för Lena och Macke att prata med nån annan än ett yrväder och det kan va kul för Dennis att reta nån annan än dom hela tin! höhö

Efter besöket hos dom så åkte vi hem och la oss för att titta på film med djuren. mys mys!


Nä nu ska jag fortsäta jobba. höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0