drygt!

Datum: 2008-03-02 Tid: 10:31:56
Nu ha snart hela helgen gått och jag har inte gjort nått annat än att jobba i princip...
Det är så drygt att jobba helg! det värsta som finns! Åsså ska jag jobba ända till torsdag eftermiddag... sen är jag ledig Fredag, Lördag och Söndag! Tro ni jag längtar eller?! Hyffsat!
Som sagt så ha jag inte gjort så mycket nu den här helgen... ha typ jobbat jobbat jobbat, tittat på Tv och myst med sambo och djur.
Vill att det ska bli sommar nu! Så att man kan sitta ute och äta, hänga tvätt ute osv. Jag blir så avslappnad då det är sommar! Fåglarna kvittrar och solen skiner, längtar inte ni?!
Ska försöka göra nå åt gården i sommar... köpa nya utemöbler fixa till trädgårdslandet och pyssla hihi Roooligt!
Nu när det är vinter kan man ju inte göra nånting typ! Skotta då men hur jävla roligt är de på en skala 1-10?
Vill försöka ta mig till östersund också framöver eller till sommaren... Vill hälsa på min kusin och hennes mamma och pappa. skulle va hur skojigt som helst! Saknar verkligen Fia (min kusin)... vi umgicks jämnt förr men nu hörs vi väldigt sällan... synd de. Älskar henne iaf! image70
Skulle va kul att åka ner till min kusin Gilla också i Göteborg och hällsa på. Få se hur och vart hon lever sitt liv nu!

Ja de är mycke man vill på kort tid... får se om nånting slår in i huvudtaget!

Ska fortsätta jobba nu. hade bäst!

Kommentarer
Postat av: MATILDA

usch, stackare :/ tur att du har ett jobb iaf, jag letar som en tok :D

2008-03-02 @ 13:04:25
URL: http://matildahammar.blogg.se

Postat av: Gilla

Hallå, tittar in hären snabbis, ska iväg till jobbet nu. Jag ser att du har du gjort om här igen... snyggt sida iallafall. Höres igen sen. Kramisar i massor till dej.

2008-03-03 @ 23:16:52
URL: http://gunilla.bloggspace.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0