Fadder??

Datum: 2008-03-19 Tid: 16:20:04
image73

Jag har alltid älskat Elefanter, bland de vackraste och mest fasinerande djur som finns på denna planet. Dock så far dom väldigt illa i de länder de finns. Dödas ofta endast för sina betars skull. Det är hemskt! Hittade ett ställe där man kan bli fadder till elefantungar som farit illa och måste ha vård för att överleva! Har länge suttit och funderat på detta. Att stödja ett djur som håller på och dör ut, att hjälpa dom överlev! Jag älskar djur! Skulle jag få bestämma så skulle jag vilja jobba med djur, tyvärr så har jag inte rätt utbildning för detta så man får hjälpa på de vis man kan. Alla borde hjälpa de djur vi har i naturen! Människan skall föreställa det smartaste djuret på planeten... men hur smart är det att sakta förinta alla djur, oss själva och planeten?! Det är sjukt!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vem är det som målat tjejen i headern? Hon var snygg ;) Antar att det ska var du :)

2008-03-19 @ 17:50:27
URL: http://amandastefansson.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0