Grattis Gilla!

Datum: 2008-03-27 Tid: 11:48:34
Måste börja med att Gratta min Kusin Gilla (<---länk) på hennes födelsedag! Hipp Hipp Hurra! *kastar serpentiner och glitter* önskar att jag bodde närmare henne så att jag kunde gratta ordentligt!
Hoppas du får en KANON-DAG! Happy Birthday To You!




I natt så kunde jag inte sova riktigt... drygt! vaknade 03.30 i ett ryck! Klev upp och strosade omkring en stund, kände mig inte alls nå trött. Gick sedan och la mig igen men hjälpte det? näää! Man ligger och vänder å vrider på sig, precis då man känner att alla muskler i kroppen slappnar av och man börjar falla in i sömn så åker ögonen upp som en raket! Åsså börjar allt om igen! Så höll jag på ända fram till klockan 06.00 då jag klev upp!
Kan tro att det beror på att jag drack en massa enerig-drycker och kaffe i går kväll då jag jobbade höhö =P
hoppas att jag somnar lättare i natt och sover hela natten ut! GAAHH! när jag inte får sova blir jag galen!

Nämnde i går att jag köpte nytt smink vilket var behövligt! Såå skönt att sminka sig då det är nytt! MEN... (Tony Irving i lets dance) Pudret luktar kärring! Precis som en gammal kärring-parfym luktar det! Åsså kliar det! Jävla skit!
Till och med Putte tyckte att det luktade starkt! Jäkla mupp-puder! WHY ME?!



Längtar till i helgen gör jag åxå!
på Fredag så ska vi umgås med Lena och Macke! Skoj skoj! Äta,surra skit och bara ha det bra! Det är så roligt att umgås med dom, me löve them! Vi har aldrig en tråkig stud med dom! De e bra hihi.
Å varenda gång vi är där så har dom gjort om nått i huset! haha! det är alltid lika spännande att komma dit! Förra gången hade Lena gjort iordning toan nere, den är nu kallad "mystoan" haha! Det ska va mysigt att gå på toa!

På Lördag morgon kommer Puttes syster- Jenny, hennes sambo Micke med deras hund Alma på besök . dom ska stanna tills på Söndag! Så skojigt! Putte och Micke ska greja med Puttes BMW och nå fäljar till Micke om jag förstod det rätt...höhö jag håller inte så stor koll på de dära med bilar! Tycker att de e kul med bilar men fattar inget haha! Det är inte lätt att veta alla termer och delar hit och dit.
Så då får Groggen sällskap 2 dagar iallafall! hoppas att det är bra väder bara så att dom kan vara ute mycke. Groggen blir så stel i benen om han är ute länge i kylan så jag vill inte att det ska vara kallt.
Ska duscha Groggen i kväll så att han är fin tills på Lördag, ska nog ner på "näbbar och klor" också och kolla om dom har nå snyggt halsband han kan få ha på sig då han får dambesök!
Ska bli skojigt att få umgås med Jenny också! hon är så rolig! Vi är väldigt jämnsides hon och jag, surrar mycket om ingenting, skrattar hela tin och flummar på som fan! haha! skoj skoj!


nää nu ska jag fortsätta "jobba" behöver jag säga att det inte händer nå här? HAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0