jobba jobba jobba!

Datum: 2008-03-20 Tid: 12:02:17
I går efter jobbet så var tyvärr inte arbetsdagen över... For hem och hämtade Groggen och sen så for vi till Puttes jobb. Han behöver lite hjälp där ibland och eftersom johan är hemma i Kalix så får jag ställa upp, vilket jag gör mer än gärna! Vill ju inte att Putte ska jobba ihjäl sig och jag vill att han ska kunna va ledig lite under påskhelgen med mig.
Groggen var väldigt duktig iallafall! Han fick inte vara ute i verkstan eftersom det är mycke damm och starka lukter men han fick vara i omklädningsrummet och fikarummet (det sitter ihop). Han fick ett täcke att ligga på och ett ben att tugga på. Vi var där i ungifär 3,5 timma för att slipa och måla. Det är faktiskt kul att göra någonting annat än att sitta vid datorn hela jäkla dagarna, jag skulle dock inte vilja slipa bildelar tills jag blev 65 år lixom! HAHA!
Förhoppningsvis så kan Groggen få va med fler gånger, så att han slipper vara själv så mycket. Vem vet, tillslut kanske han får vara med Putte hela tin haha! nu när Putte läser de här så grymtar han och mummlar lite! Puss på dig vännen!
I dag är min cepe dag på jobbet... jobbar mellan 11.00 till 18.00. Jamena va fan! hur kan man få börja 11.00 och sluta 18.00?! jag hade inte sagt nå om ja fick sluta 20.00 som de brukar vara då man börjar 11.00. Aja...ja fick sova ut iallafall för Putte var snäll och hämtade mig innan ja började. Det ska bli skönt att få vara ledig i 4 dagar (fredag till måndag) få slappna av och mysa med djuren! Om Det finns någonting jag kan hjälpa Putte med på jobbet så ska jag göra det så han också kan få vara ledig.

Nää nu blev det mycke svammel! Ska fortsätta med mitt...ööö...jobb? Har som vanligt inget att göra!
Lägger in en liten bild på Groggen åxå.

image26

Jamena SÖTAST i världen eller?! 

Kommentarer
Postat av: Gilla

Hej gumman. Jag vill önska er en riktigt Glad Påsk och vila nu ut ordentligt. Jag är också ledig i 4 dagar och det ska bli så skönt. Kalas ska vi ju ha för Mattias förstås.Annars händer inget i Påsk för oss, i alla fall inget inplaanerat.. Jag lovar att jag ska gratta från dej. Tack för alla fina kommentarer å min blogg.
Kramar i massor. Gilla

2008-03-20 @ 23:31:48
URL: http://gunilla.bloggspace.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0