lite uppdatering

Datum: 2008-03-19 Tid: 11:53:14
Nu har man pratat med Polisen ang. misshandeln på Johan, eftersom jag var den sisa som såg honom så ville dom ha min verson av det hela. Inte fö att jag hade så mycket att säga, men jag talade om hur / var och när allt skett av det jag har minne utav.
Inte för att jag tror att dom fick ut så mycket utav det för det var ju ingen om var med under misshandeln. Då var jag hemma och Putte nån annanstans. Tycker så synd om johan. Det måste vara väldigt skrämmande att vara i en ny stad och det första man blir är misshandlad. Som tur är så har han ju fått några vänner här, mig, Putte, Lena och Macke. det måste kännas skönt för honom.
Han åkte hem i går runt 11. Så nu får han vila ut ordentligt och komma tillbaka efter Påsken med nua tag.
Hoppas att Polisen hittar idioterna som gjort detta! Gav även min idé över vad som hänt (skrev om det i förra inlägget) och Polisen tyckte att det fanns ett mönster mellan dessa händelser.
Aja...tur att han lever iaf! Man får se det hela posetivt!



Nu sitter man på jobbet... å som vanligt händer det fan ingenting! Det ringde på lite i morse men inte nu... man sitter och halv-sover hela tin! znarkofagen!
Vi ha precis suttit och sjungit "räddningspatrullen" haha! Våran gruppledare underade om det var smurfhits ?! haha jaaani va ska man ta sig till? Jäkla dårhus de hära! Det är ett under att vi inte har "krama-mig-själv-tröjor" haha! jaja nu ska jag fortsätta diskutera en av många onödigt diskutioner vi har här på jobbet, å vem vet...ja kanske får ett samtal sen!!  

Kommentarer
Postat av: Sabine

snygg blogg du har :)

2008-03-19 @ 15:11:58
URL: http://enibas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0