Old barbie!

Datum: 2008-03-26 Tid: 19:55:15
image75


Barbie har alltid varit Dockan alla små barn (flickor oftast haha) vill vara! Perfekt, blond, söt å allt de dära dravlet! hon har alltid sett likadan ut i alla år hon funnits, alltså sedan 1959! Det betyder alltså att barbie är 49 år gammal!
En aning glad jag blev då jag hittade denna bild! Detta är ett tecken på att barbie facktiskt åldrats! FINALLY!
Sen att hon ser perfekt ut i affärerna är väll plastkirurgins fel! Där har vi det! Barbie är stammis hos en plastkirurg!Botox, silicon, fett-sugning, ansiktslyftning m.m
Barbie är inte mer än en tjej som fann sin platts i rampljuset som ung och gjort karriär därefter sitt utseénde, utan det är hon ingenting! Så man kan ju inte klandra henne, särskillt inte nu då hon klättrat ner i kariär-stegen efter att Bratz gjort sin stora succé. barbie är inte mer än en docka. 

Kommentarer
Postat av: Soray

Hahaha, så bra, så sant. Hata botox barbie, om han varit religös också hade det varit en Carola:D

2008-03-26 @ 19:57:59
Postat av: Anonym

haha, så d e så hon ser ut utan botox :O

2008-03-26 @ 21:04:15
URL: http://egomani.blogg.se/

Postat av: mamma

Hmmm...
kanske man skulle pröva botox...hahahaha

2008-03-27 @ 12:38:27
Postat av: Anni

nja, hon har inte alltid sett likadan ut, på 60-talet hade hon brunt hår lika ofta som blont, fanns nån rödhårig med om jag inte minns fel bland min mammas gamla dockor, dom hade även ofta pagefrisyrer och liknande.

2011-10-18 @ 14:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0