sorry!

Datum: 2008-03-26 Tid: 19:26:26
Haha nu ha de bleve så här igen! Ingen uppdatering på bra länge! höhö dryyygt att inte ha internet hemma! Önskar jag kunde uppdatera mer än va jag gör i dag... men men ja får ta igen det någon dag!
Jag har till och med fått en liten tillsägelse av Matilda(<--- länk)  Matilda skrev:-"upptatera oftare! :D"
Sorry Matilda I´m ashamed! Like a litle puppy that chewing on your shoes! Höhö!

Men om man säger som så här, det ha endå inte hänt nå speciellt under påsken!
Alla som känner mig och läser bloggen ofta vet nog vid det här laget att jag har ett hemligt förhållande...med min SOFFA! Där har jag i princip bott under hela påsken haha! Jag har inte känt för att göra nå riktigt...bara velat vila ut. Å det är precis vad jag har gjort. Jag har tittat på TV, film och spelat TV-spel såå härligt!
Ellan var förbi en sväng på Lördagen och snackade en massa skit, de va kul! Önskar att de var oftare.
Jag Putte och Mamma var och käkade påskmat på nipan på Söndagen, det var gott och trevlig, maten var lite torr men helt godkänd! Visade för mamma att ja kunde dricka kaffe också! Maria är så stollt! HAHA!
Ville hitta på nått med Lena och Macke men då visade det sig att dom var i Stockholm och fjanta runt! GRRR! haha! Får hitta på någonting med dom nu i veckan istället.
Det är typ ad som har hänt... höhö ja låter som värdens tråkmåns men va fan! Är man ledig så är man!
JO! En sak till som hänt är att vattne sluta funka i Måndags! Varför ska de alltid sluta funka på högtider? Samma sak hände på Julafton! Dryyygt! Men det hoppade igång i går kväll igen som tur var. Att duscha på Puttes jobb nån gång då och då är inte hela världen. Det är en stoooooor nackdel med att ha egen vatten-brunn!

I dag har jag gjort stan innan jag började jobba, typ 1 timma.... gör inte stan så ofta...å jag blev påmind i dag om varför jag inte går på stan... TRÅK-STAD! Det finns inget att köpa nånstans och inget händer! allt ser likadant ut och alla afärer har samma saker jämnt!
Passade på att köpa nytt smink, hittade 2 tröjor och köpte öron-rens till Groggen. YEEAAH vikken dag...NOT!
Aja då ha jag gjort mitt på stan för några månader framöver haha! Förutom att jag ska hänga med Lena en sväng nästa vecka! Me dont forget Lena! höhö!

Det har varit riktigt fint väder i dag, solsken, nån minusgrad och små kalla brisar. Känns skönt att det äntligen har tittat fram lite sol! Kanske det blir sommar snart här med? Vill nu! Ge mig! Marajah wanna!
Men det komma väll ta en evighet för snön att försvinna som vanligt... Jävla snö!

Nää nu ska jag fortsätta dryga... inget att göra som vanligt och jobbar till 21.00 bläää! Vill hem nu!

Kommentarer
Postat av: lillpruppen

hehehe bra att du inte glömt bort att vi ska på stan hahaha
har ju fan inga kläder hahahahahaha... kramen gumman..

2008-03-27 @ 07:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0