Trevlig Helg!

Datum: 2008-03-28 Tid: 17:59:24
Nu har jag inte skreve någonting i dag men jag har inte så mycke å skriva heller haha!
Har typ inte hänt ett enda skit i dag... förutom att ett gäng ifrån min sida har plockat bort sina datorer eftersom dom ska på utbildning på måndag... Det är fruktansvärt tomt här! Det är fruktansvärt tråkigt att gruppen var tvungen att splittras... De jag komma sakna mest är Laisa Minelli och Carl... Va ha alltid hafft väldigt skoj, tur att dom är kvar i samma bygge iaf.

köpte föresten ett skit snyggt halsband till Groggen i går! Ett tjockt läderhalsband! Han blev sååå fin!

Nu ska jag snart sluta och sen åker jag och Putte till Lena och Macke. =) Ska bli skojigt!


Ha en kanon helg allihopa! Kramar i massor! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0