weee!

Datum: 2008-03-14 Tid: 08:36:15
Jahapp då var det Fredag... I morgon är det sista dagen med ett uppdrag här på bygget, känns förjäkla skönt! Dom dära jäkla 08-fjollerna där nere kommer säkert att konka! Dom har satt sig själv i skiten men vi har fått den slängd i ansiktet av kunderna så jäkla länge nu att vi håller på å bli galna! nu får dom ta hand om detta själv f.o.m Söndag!
I morgon är det personalfest åxå! Jippi! Va roligt! Mycket som måste ordnas och fixas innan. Jag har dock inte hittat några dö-skalle ballonger än... vill ha de men verkar inte finnas. Ska försöka leta reda på några i dag.
Det är nästan 40 stycken som har anmält sig till festen! Fy fan va roligt! Alla verkar vilja gå eftersom det är sista festen innom de här uppdraget och dom är kända att riktigt spåra ur på slutet höhö! De ska bli spännande! Synd bara att Lisa och Jerry inte kunde komma. Dom skulle ner till Stockholm på ett dop, hoppas ni har det bra där nere!




I dag jobbar jag till 16.30, känns konstigt att sluta så pass tidigt... är van vid att jobba till 18 eller längre! Tro fan att ja komma växa fast i den här stolen snart! haha! Jag ha bleve en riktig datanörd på äldre dagar! Troligen kan dom mer än mig på datorer eftersom jag är helt jäkla nollad på de men endå! haha! Ja känner mig som en eftersom man sitter här och degar hela dagarna.
Jag tycker Dennis största önskan är gannska kul: " när jag blir stor ska jag bli en jättefet datanörd" haha! han e så rolig de lilla livet!




hur har vi det med vädret kanske nån av er undrar... De e skit väder ska jag få be å tala om! Det är grått på himmlen, det snöar ch regnar om vart annat. Så det är halt på vägarana och ruggit i luften. Snön får gärna försvinna nu! Är så less på den, vill att det ska bli sommar! Fåglar som kvittrar, och färg glada färger överallt, men som det ser ut nu så är den nya is-tiden på väg in! Jäkla skit! Man känner sig som en mishilingubbe (vet inte hur de stavas) när man ska gå ut för man har packat på sig så jävulskt med kläder att man knappt kan gå!
Få dansa sol-dansen eller nå!


Nä nu ska ja fortsätta jobba! Hade så bra mina kycklingar! (snart påsk)

Kommentarer
Postat av: Lisa

VILL JU SÅÅ GÄRNA OCKSÅ VARA MED!!! KRAM KRAM

2008-03-15 @ 09:48:12
URL: http://lisawander.se

Postat av: mamma

Tror jag har sett dödskalle ballonger på skattkistan..fast det är så dags att komma med det nu..hahaha..festen gick nog bra ändå utan döda skallar..flinar

2008-03-16 @ 17:26:03
Postat av: Gilla

I söndags så ropade vi in våren. Vi satt ute och fikade och mådde bara gott. Gick iväg till jobbet på natten och när jag slutade och ut från fabriken fick jag en rejäl chock !!! Det hade snöat nåt kopiöst här. Fy vad besviken jag blev. Jag är fortfarande sur ska du veta. Man vad gör det.. snön lyssnar ju inte på mej. Vi kan skrika vårskriket tillsammans så kanske våren kommer för att stanna. Jag längtar tilll sommaren jag med ska su veta !! Som bara attans. Kramis

2008-03-20 @ 23:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0