Till anonym!

Datum: 2008-05-29 Tid: 13:56:15
Hej,

Nu har jag inte varit inne på bra länge detta pga att jag fortfarande är på utbildning och vill fokusera på detta tills man är klar med "studierna".
När jag loggar in på min blogg så får jag se en komentar från en anonym fjant om inlägget med lastbilsolyckan:

Är du säker på att han vill att bilden ska ligga ute så att folk kan se den? Tvivlar starkt på de, om jag känner honom rätt...

Svar:

Jag har inte gett ut något namn, bilden har legat i tidning och på tidningens hemsida, så varför skulle inte jag få lägga ut denna bild? Han är ju inte med på den själv?!
Om jag skulle ta bort denna bild så är det om han ber mig, inte annars!
Om du har honom i närheten och han tar illa vid sig så kan du ju be honom ringa mig ist för att du ska föra talan åt honom, och om du inte har det= lägg dig inte i detta och säg va han tycker och inte tycker!
Jag respekterar endast hans beslut ingen annans!
Å du! Du behöver ju inte vara "Anonym" då jag typ redan vet vem du är, jag är inte helt blåst i huvet förstår du lilla vän!

Thats it for now!
Ciao!


Kommentarer
Postat av: J0Z

VAR MED OCH TÄVLA OM DESIGNEN I MIN BLOGG!

2008-07-15 @ 18:16:48
URL: http://jozefinnilsson.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0