Linnea 1 år!

Datum: 2009-08-04 Tid: 03:34:21
Den 1 Augusti fylldemitt gudbarn Linnea 1 år! HIPP HIPP HURRAY! Dessvärre så var jag på Urkult då med jag ringde mamma Lena och hälsade grattis till lill-stumpan.
Fan va tiden går fort! Att det redan är ett år sedan Lena och Macke fick denna lilla ängel?! Helt sjukt...
Aja, jag var hem till Lena och Linnea i dag...(i går- Måndag) med en present och grattade lill-jänta och passade på att umgås med mamma Lena! Det blev kaffe, kaka och shopping på stan!
Jag tror och hoppas på att lill-jänta blev glad för sin present! det var en nalle- jätte mjuk kanin! Hon kramade den och slängde den i golvet några gånger, det måste ju betyda att den blev godkänd eller hur?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0