Semester dag, 3

Datum: 2009-08-05 Tid: 13:48:24
Ja va ska man säga... de e lite trisst att ha semester faktiskt... de hade varit mycket roligare om Putte hade hafft semester samtidigt men men de kommer fler år!
Nu har jag nog inte förstått heller att jag har semester, de enda jag gör är att sova å titta på TV, det brukar ta ca: 1 vecka innan man verklign förstår att man har semester!
I dag ska jag nog inte göra så mycket, jag ska städa lite och laga nån mat- i kväll blir det nog en tur hem till Madde och Jocke, det var nog förra veckan jag senast träffade dem så nu är det dags!
I morgon blir det en Roadtrip med Ellan och Frida! Vi ska ut å kika lite runt om Sollefteå... en sån där dag då man tittar på allting som är vackert i naturen! Hur offta stannar man verkligen upp och ser sig om? Tänk på de!

Tänkte bjuda på en bild på en Hammock, den här skulle passa sig bra i mitt liv under semestern! Tänk att ta en bok och lägga sig i den där?! Gaaaah, vahärligt det ser ut!! Den kallas för cocoon-hammock.



 

Kommentarer
Postat av: Millan

Wooow en sån vill jag absolut ha. Tänk att få ligga där och bara mysa med en bra bok och en latte.

Ses snart vännen.... när din semester är över! //Millan

2009-08-07 @ 10:45:38
URL: http://millanholmberg.bloggagratis.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0