Dålig uppdatering..

Datum: 2009-07-21 Tid: 16:38:46
Jag vet jag har varit dålig på att uppdatera bloggen under helgen... men det har mest varit för att jag har jobbat till 12 på natten och sen sovit bort hela dagen efteråt... känner mig helt slut! Även fast att man får sova dagen efter och så där så känner man sig alldeles störd i huvet efter en hel helg!

Annars så har det inte hänt så mycket i övrigt... sovit och jobbat har jag gjort... Varit arg över det dåliga vädret dock! det har piss-regnat större delen av helgen - blir så less på att det inte kan bli sommar nån gång! Hoppas att man får bättre väder under min semester i Augusti!

Har läst ut boken jag har pratat om tidigare (Ondskans tecken - del två i Jarastavens vandring. Skiven av Saga Borg)... nu börjar det bli jobbigt för nu måste jag få tag på den tredje boken i serien! Jag har hittat den på Tradera och som vanligt så verkar den bli väldigt dyr... jag leder auktionen än så länge men det är 9 dagar kvar och boken är mycket populär. Den här boken kommer att svida i plånboken kan jag säga! Men jag ska ha den!

 






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0