Det är dax för Fredagsmys!

Datum: 2009-07-10 Tid: 08:49:01
Äntligen Fredag! Den här veckan har varit väldigt jobbig... är fan intevan vis att kliva upp runt 06:00 varje dag... mitt schema brukar oftast veriera väldigt mycket men inte den här veckan, jag är ingen morgon människa - därför tycker jag att det är mycket jobbigt att kliva upp så tidigt varje dag!

Jag hoppas på lite bättre väder i eftermiddag/i kväll så kanske man kan hitta på nått... typ grilla och ta ett glas vin eller nått... skulle va skoj att hitta på nått med Len, Macke och Linnea i kväll, pratade med Lena för någon dag sen och vi skulle försöka hitta på nått i dag! Jag är så värdelös! hon fyllde ju år den 6 Juli och vem glömmde? JO jag! Jag är den sämsta människan på att komma ihåg folks födelsedagar! Tur för mig att de flesta vet att jag bara är glömmsk och att folk inte tror att jag inte bryr mig om dem! För de gör ja!

Sen så har jag inte så mycket planerat inför helgen... Eller jo! På söndag ska jag och Madde på nå hudanalys? Va de nu är för nått! Sen så ska vi nog snacka en massa skit och äta nått gott, alltid trevligt att umgås med Madde!

Putte åker till Sundsvall på Lördag också... han ska vara borta runt en vecka, trist att vara själv hemma men jag klarar mig nog, jag är en stor flicka nu! Jag ska endå bara jobba...trisst som fan! Jag hoppas att Putte och jag får semester samtidigt nästa år, det skulle vara mycket roligare!

Jag har inte skrivit de, men en av mina katter, Lucifer  försvann förra Lördagen, och jag har gått runt och oroat mig som fan för honom hela veckan! Tänkte skriva ut A4 med en bild på honom och skriva att han försvunnit och mitt telefon nummer för att ge ut till alla grannar i Flo. Men det behövs inte längre! Han kom hem i natt! Jag vaknade av att jag hörde en katt skrika som en galning utanför huset, rusade upp och där va han! Blöt som fan och hungrig! Han hoppade direkt upp på diskbänken och började käka, tror inte ens att han svalde maten! Så nu är jag väldigt glad!


Lee-Rocker, Guld Klimpen och Lucifer



Ciao Bella!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Fan va skoj att du hittat tillbaka hit =).

Nu vet man lite mer vad som händer i ditt liv.



Miss YOU!!!



2009-07-10 @ 08:56:04
URL: http://lisa.wånder.se

Postat av: Proppis

Shit va liten lillfis är!!! :P eller är de gammal bild? elle dom andra kanske är gigantiska, haha :D



Kramen

2009-07-11 @ 17:32:33
URL: http://www.proppis.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0