Ensam hemma..

Datum: 2009-07-11 Tid: 17:39:07


 Nu har Putte åkt till sina föräldrars stuga i Sundsvall, det känns redan väldigt tomt här hemma men jag får ju tänka så här: han kommer ju tillbaka senare till veckan, det skulle vara värre om han var borta i flera år! Visserligen så skulle jag nog klara av det också, jag är inte så jäkla beroende av folk som det kanske låter just nu, jag är väldigt självständig utav mig. Det är bara det att man vänjer sig utav att ha någon där hela tiden och då blir det lite jobbigt att bli själv. Men den kännslan brukar ge med sig efter ett tag...som tur är! Jag hoppas i alla fall att min lilla galt (ja jag kallar honom för galt!) får det bra där nere och att han får riktigt roligt med familjen! Puttes morbror med döttrar och pojkvänner skulle tydligen komma så då får han tillfälle att umgås med dem ordentligt och inte en kort stund som när vi var nere i Dalarna förra helgen, då hälsade vi på dem i några timmar, vad är några timmar lixom? Nä som sagt så hoppas jag att han får det bra, Älskar dig hjärtat, Puss Puss Puss!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0