Film-tittning!

Datum: 2009-07-11 Tid: 11:52:50
Som de flesta vet så är jag nästan besatt av Anime/Manga, jag tycker att filmerna ritas på ett otroligt sätt och berättelserna tillåter mig att drömma mig bort i en annan värld, alla bör ha ett sätt att fly verklighetn och att se på Anime/Manga är mitt sätt att fly från vardagen och drömma mig bort på nått vis.
Sitter just nu och tittar på Manga serien "School Rumble" , det är en nyare serie (inte lika bra som de äldre från 80-90 talet) men det funkar, den här är rolig och flummig på alla sätt och vis, ett gott skratt förrlänger livet!



School Rumble är en romans komedi som fokuserar främst på den japanska gymnasiet elevernas relationer med varandra, den huvudsakliga inriktningen är en kärlek triangel omfattar två protagonister. Serien ofta kastas verkligheten till förmån för överdrivna komiska inslag. School Rumble gjordes klart år 2008 och består utav samanlagt 283 kapitel som har samlats i 22 samlade avsintt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0