Fyraåring fastnade i nalleautomat!

Datum: 2009-07-08 Tid: 23:07:43
Varje dag så läser jag aftonbladet för att vara lite uppdated! Det brukar finnas mycke tok på nyheterna, och till min stora glädje så fanns denna charmiga nyhet utlaggd i dag! Jamenar! hur gulligt är inte det här?!?!
Mycket har man hört men jag tror inte att jag hört detta förut! Hur i hela helvete tog han sig in?!?! Jag förstår inte!
Å för att få ut han hadde dom väll kunnat stoppa i en Tia och "vunnit" honom HAHA



Pojken var på Lek och buslandet på Hisingen i Göteborg tillsammans med sin mamma och storebror i går och under ett obevakat ögonblick lyckades pojken, som är i fyraårsåldern, klättra in en nallebjörnsmaskin. Pojken tog sin genom öppningen där nallebjörnarna ska komma ut. Men sedan fastnade han!

Det som är roligast i denna nyhet är följande:
- Först blev han rädd, men efter ett tag tyckte han att det var ganska roligt att vara där inne. Personalen fick in en Festis åt honom också, säger en mamma som var på leklandet med sin dotter.

Klart som fan att han blir rädd då han är instängd i en fyrkantig glasbox! Men att han tyckte det va kul är inte heller så konstigt, fullt i leksaker, får festis och mjukt, han var ju i himmelriket! Let me in!


Vill du läsa hela nyheten? Gå in på nedanstående länk!

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5484922.ab

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0