Hemma igen!

Datum: 2009-07-05 Tid: 23:30:07
Japp Japp jag är hemma igen, det har varit jätte kul att komma bort ett tag och avkopplande! Man har fått fly ifrån vardagen, det är behövligt ibland. Jag och Putte har fått våran mini semester äntligen och man får hoppas på fler framöver! Men jag tror att både jag, Putte och Groggen kände att borta bra men hemma är fan i mig bäst!
Vi har tyvärr inte knäppt så mycket kort.... de e jäkligt synd! Men man har inte riktigt hunnit med det på alla bilturer hit och dit. Vi har hunnit med volvoträffen, släcktingar, shopping, mys i stugan, promenader, grillning och mycket mer!
Oj oj oj de finns hur mycket som helst jag skulle vilja skriva men känner att jag inte har tiden eller orken just nu. Jag ska upp och jobba i morgon så man måste försöka komma i säng tidigt i kväll. Vilken tur Putte har som påbörjar sin semester i morgon! Men då får iaf djuren sällskap hela dagarna!

Ska sova!

Ciao Bella!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0