Jobbar!

Datum: 2009-07-13 Tid: 14:34:57
Gud va jag känner mig Tjatig som hela tiden skriver att jag jobbar.... men det är vad jag mestadels gör om dagarna tyvärr... har varit hur trött som helat i dag, vaknade i ett ryck i natt i panik och trodde jag hade försovit mig, kastade mig upp ut sängen samtidigt som jag skrek -"Fan Fan Fan, helvete!", slängde mig på mobiltelefonen för att se hur mycket klockan var... hummm den var 03:30....!? WHAT THE F***?! Ja kröp tillbaka till sängen och hade väldigt svårt att somna om, sen så...självklart så försov jag mig då jag skulle kliva upp på riktigt! Jag kom som tur är inte så sent... runt 5-7 minuter... inte bra men det hade vare värre med nån timma...
I alla fall så har jag kännt mig så jävla trött och frusen hela dan, tills jag fick min lunch, då gick jag in till vårat solarium här på jobbet och la mig i 20 minuter - somnade som en stock så fort jag la mig. Efter de så känner jag mig as pigg!
Nu vill jag bara hem å pyssla lite hemma... funderar på att panta en massa och rensa extrarummet! Eller även kallat när-vi-får-besök-så-slänger-vi-in-allt-rat-i-det-rummet-rummet ! Jag kommer att få det jag gör då jag väl börjar kan jag ju säga!  
Nää nu ska jag fortsätta å jobba!

Kommentarer
Postat av: fiveplus +++++

(vi ursäktar om detta är en störande reklam)



Vi är fem snygga tjejer från Dalarna, hjärtat av Sverige.

Vi är inga sexiga platina blondiner med feta inkomster eller ett liv i lyx, men vad gör det?

Vi är stolta över oss själva ändå och det är lätt att älska oss, det kommer ni också tycka!



dagliga uppdateringar från oss till er,

videoinlägg, bilder i massor, åsikter, tävlingar och allt som gör vår blogg perfekt.



LÄS, du kommer inte att ångra dej ^^

2009-07-13 @ 22:33:40
URL: http://fiveplus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0