Onsdag.

Datum: 2009-07-01 Tid: 09:55:45
Äntligen Onsdag och den efterlänktade "mini semestern" är snart igång! Känns skönt att vi snart ger oss iväg! Att få komma bort ifrån sin vardag litegrann gör mycket.

I natt då jag hade packat klart så gick jag och la mig helt slut, problemet med min sömn i natt var att jag vaknade hela jäkla tiden för att jag kom på saker jag glömmt att packa, typ tandborstar, hund schampoo med mera. Var självklart tvungen att kliva upp gång på gång för att packa ner detta så jag inte skulle glömma det. Nu tänker nog alla som läser det här: "Ursch fy va äckligt, hon packade ner sin tandborse, ha hon inte borstat tänderna i dag?" JO det har jag så alla kan ta det lugnt! Anledningen till varför jag packar ner allting i förväg är för att jag ska komma ihåg att det ska med, så när jag kliver upp på morgonen så packar jag upp det jag ska ha och packar ner igen, haha jag vet det låter sjukt men det funkar skitbra mot mitt dåliga minne, man börjar ju bli till åren så man måste hitta vissa lösningar! haha!

Jag jobbar till 15:30 i dag, efter det ska jag åka på affärn för att köpa shampoo, tvål och deo. Sen far jag hem för att kolla i resväskan för 100 gången typ! Därefter ska jag bara invänta Putte, om han inte redan är hemma å sen fara mot Sundsvall! Vi far vidare till Borlänge i Dalarna i morgon bitti.

Surrade länge med Puttes syster i går kväll, för att planera lite resor till släckt, shopping och nöjjen i bästa mån så man har ett humm om vad vi ska göra vad och när. Vi planerade lite extra bara för att vara på den säkra sidan!

Det här kommer nog bli en kanon resa! Jag ska försöka skicka någon bild ifrån våran resa ifrån min mobil då jag är där nere, vet inte riktigt hur man gör men Linnea på jobbet ska hjälpa mig, så jag får nog till det till slut!

Ciao Bella!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0