Skit Tisdag..

Datum: 2009-07-07 Tid: 09:07:30
Det här är en av de sämsta Tidsdagarna på länge! Den här dagen är olycksbådande och jag borde ligga hemma i sängen känner jag!

1. Jag försov mig! Jag slog upp ögonen klockan 07:00 i morse, och när börjar jag? JO, klockan 07:00 och har dryga milen att åka innan jag är framme på jobbet!

2. Jag är väldigt förkyld, huvudvärk, slö och ont i halsen- i dag så är jag fruktansvärt uppsvullen på halsmandlarna, det ser ut och känns som att jag satt två stycken köttbullar i halsen.

3. Jag har nästan ingen snus! Att jobba på detta jobb utan snus är fasansfullt jobbigt!

4. Jag är hungrig som fan! Känns som ett stort tomrumm i magen! Då jag är hungrig så blir jag väldigt lätt grinig... hur ska detta gå?

Dagen har inte varat särskillt länge så jag har en kännsla utav att den kan bli värre....

Ciao Bella!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0